נשיא צסק"א: "חוזה של תשעה מיליון יורו למילוטינוב? תכתבו 18"

ניקולה מילוטינוב
ניקולה מילוטינוב | אתר היורוליג

ואטוטין הגיב לשמועות על סיכום עם סנטר אולימפיאקוס: "אנחנו בבידוד, לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שהרמתי עט כדי לחתום על משהו. מה שחשוב כרגע זה להגיע לפשרה עם השחקנים בנוגע למשכורותיהם"

(גודל טקסט)

יממה לאחר שנפוצו באירופה דיווחים על כך שצסק"א מוסקבה בדרך לעסקת ענק לצירוף ניקולה מילוטינוב, נשיא המועדון צינן את ההתלהבות. כמו שאר ענפי הספורט, מזה כחודש שגם ענף הכדורגל מושבת ועונת היורוליג מושהית, אבל ברחבי היבשת פורסם אתמול שהדבר לא מנע מצסק"א מוסקבה כדי להשלים את המו"מ ולסכם עם הסנטר הסרבי על הגעתו בעונה הבאה.

מילוטינוב הסרבי (25, 2.13 מטר) מסיים את חוזהו וכשנה לאחר שאולימפיאקוס סירבה לשחררו עבור כמיליון יורו, נטען כי הוא סיכם את תנאיו באלופת אירופה הנוכחית תמורת כשלושה מיליון יורו לעונה במשך שלוש שנים, משמע חוזה בשווי תשעה מיליון יורו, כדי למנוע מברצלונה "לחטוף" אותו.

הבוקר (ראשון) הגיעה תגובה רשמית ראשונה של צסק"א לדיווחים, כאשר לא אחר מאשר נשיא המועדון אנדריי ואטוטין אמר על כך: "כן, ברור, לשלם מיליוני יורו ככה זה צסק"א מוסקבה. למה כותבים 9 מיליון יורו? תכתבו 18".

עוד אמר ואטוטין, שאישר קבוצתו בדרך לקיצוץ בשכר השחקנים: "כל המשק בקריסה, ההגבלות רק הולכות ומחמירות וצסק"א ממשיכה לפזר מיליוני יורו. בגלל הבידוד והשהייה בבית, אני אפילו לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שהרמתי עט כדי לחתום על משהו. עבור צסק"א, כמו עבור כל קבוצות היורוליג, מה שחשוב כרגע זה להגיע לפשרה עם השחקנים בכל הנוגע למשכורותיהם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי