מסינה פסימי: "לא רואה עוד אופציות מלבד סיום העונה"

אטורה מסינה
אטורה מסינה | דני מרון

מאמן אולימפיה מילאנו התייחס לאפשרות שהיורוליג תשוב לפעילות: "המחשבה על 18 קבוצות שטסות ממדינה למדינה, זה נראה מופרך כרגע. אולי בעוד חודשיים-שלושה, מי יודע"

(גודל טקסט)
"כל עוד צריך לשמור על ריחוק חברתי, קשה לחשוב על דרך בה יהיה ניתן לסיים את עונת הכדורסל – אפילו מאחורי דלתיים סגורות. אני לא רואה עוד אופציות מלבד הפסקת העונה". הדובר הוא אטורה מסינה, מאמן אולימפיה מילאנו האיטלקית, שנשמע פסימי מאוד לגבי חזרת היורוליג.

מסינה הוותיק הסביר: "גם אם נשחק בלי קהל, אנחנו לא נעמוד בהנחיות, כך שכרגע אין באמת אלטרנטיבה. לחזור לשחק כדורסל במסגרת היורוליג? זה ממש לא נראה סביר עכשיו. המחשבה על 18 קבוצות שטסות ממדינה למדינה ברחבי אירופה, זה נראה מופרך כרגע. אולי בעוד חודשיים-שלושה, מי יודע, אבל אי אפשר לתכנן את זה מראש. אני מקווה שהעניינים יחזרו לשגרה בהדרגה".

"עברנו רק שני שליש מהעונה, כך שזה שיהיה קשה לחלק תארים ולהוריד קבוצות", הבהיר מסינה והדגיש: "יש דברים הרבה יותר חשובים מכדורסל, כמו המאמצים הרבים שמשקיעים עובדי מערכת הבריאות ואנשים נוספים שנרתמים ומקריבים את עצמם לטובת המאבק במגיפה".

אחרי 28 מחזורים ביורוליג, מילאנו ומסינה נמצאים חזק במאבק על הכרטיס לשלב ההצלבה. הם ניצבים במקום ה-11 עם 12 ניצחונות ו-16 הפסדים, רק ניצחון אחד מתחת לחימקי השביעית ופנרבחצ'ה השמינית. בליגה המקומית, מילאנו ניצבת במקום הרביעי עם 14 ניצחונות ב-21 מחזורים.


אטורה מסינה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי