פרננדס: "אחיה את השנתיים האלה כאילו הן האחרונות בחיי"

רודי פרננדס
רודי פרננדס | אתר היורוליג

פרישה מכדורסל ("כשאראה שאני לא מסוגל, אפנה את הבמה לצעירים"), אולימפיאדת טוקיו ("מקווה להיות שם"), הקורונה ("אין לי איך לבדר את הבן שלי") ומי גדול השחקנים של ספרד? כוכב ריאל מדריד ענה לשאלות הגולשים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כמו לא מעט ספורטאים ברחבי העולם, גם רודי פרננדס, כוכב ריאל מדריד וקפטן נבחרת ספרד, ניצל את פגרת הקורונה והשיב לשאלות הגולשים בעמוד האינסטגרם שלו.

פרישה מכדורסל: "חתמתי על חוזה לשתי עונות נוספות שבסיומן אני אהיה בן 37, אז אני אחיה את השנתיים האלה כאילו הן האחרונות בחיי. אני מתקרב לרגע הפרישה, אבל אני מרגיש טוב מאוד – נוח לי מאוד בקבוצה ועם התפקיד שלי. כשארגיש שאני לא מסוגל לתת יותר את המקסימום, אקח צעד אחורה ואפנה את הבמה לצעירים".

אולימפיאדת טוקיו: "אני מקווה להיות שם ב-2021. חיכיתי מאוד לאולימפיאדה שהייתה אמורה להתקיים בקיץ. זו הייתה צריכה להיות הפעם החמישית שלי באולימפיאדה, שזה משהו שאפילו לא חלמתי עליו. כל הסיטואציה עם הקורונה גרמה לדחייה של שנה ואנחנו נצטרך להמתין. כדורסל זה החיים שלנו, אבל הדבר הכי חשוב כרגע זו הבריאות. אני מקווה שהעונה הבאה תעבור בצורה טובה ושאני אהיה מוכן למשחקים האולמיפיים מבחינה פיזית".

איך הוא מעביר את הזמן בפגרה: "אני בסדר, למזלי יש לי לא מעט מקום בבית. אני יכול להמשיך להתאמן ולשמור על שגרה, שזה סופר חשוב עבור כל ספורטאי. יש לי חדר כושר בבית שמצויד היטב כך שאני בסדר מהבחינה הזו. מצד שני, אין לי איך לבדר את הבן שלי. אני מתגעגע להתאמן עם חבריי לקבוצה ומתגעגע לתחושה של להיות שם על המגרש".

מי גדול יותר, פאו גאסול או חואן קרלוס נבארו: "מדובר בשני השחקנים הטובים ביותר שהיו בכדורסל הספרדי, כך שזו שאלה מאוד קשה. נבארו שימש אבן דרך לשחקנים כמוני שמשחקים באותה עמדה, אבל אני בוחר בפאו כי עבורי ועבור רבים הוא שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם".


שנתיים אחרונות בקריירה? רודי פרננדס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי