דה קולו: "הדבר הטוב ביותר הוא להכריז על סיום העונה"

ננדו דה קולו
ננדו דה קולו | אתר היורוליג

למרות התכנית של היורוליג לחזרה לפעילות, כוכב פנרבחצ'ה חושש: "יהיה קשה לשוב לשחק אחרי חודש וחצי. מה שחשוב עכשיו זו הבריאות של כולנו"

(גודל טקסט)

למרות שהיורוליג גיבשה תכנית מפורטת שעשויה לאפשר לה לשוב לפעילות במהלך חודש יולי, יש מי שמעדיף שעונת 2019/20 כלל לא תתחדש. מדובר בננדו דה קולו, כוכב פנרבחצ'ה הטורקית, שהתראיין לעיתון הספרדי 'מארקה' והסביר את עמדתו: "לא שיחקנו במשך חודש חצי, כך שאני חושב שהיה קשה מאוד לחזור פתאום".

דה קולו הכריז: "מבחינתי, הדבר הטוב ביותר יהיה לסיים את העונה הזו ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה, כי הדבר החשוב ביותר זו הבריאות של כולנו". על הזמן הפנוי במהלך הפגרה הארוכה: "עלינו להוציא את הדברים החיוביים מסיטואציה הזו וצריך להודות על כך שאנחנו יכולים לבלות כל כך הרבה עם בני המשפחה".

כזכור, היורוליג קיימה אתמול היום (חמישי) ישיבת וידאו שבסיומה הוצג המתווה להשלמת העונה. על פי התכנית, הקבוצות ישהו בבידוד החל מה-29 במאי ועד ה-11 ביוני. יום לאחר מכן יחלו במחנה אימונים שייארך שלושה שבועות, עד ה-2 ביולי ואז תתחדש הפעילות, כאשר בין ה-4 ל-26 ביולי יתקיימו 54 המשחקים שנותרו לכל קבוצה לסיום העונה הסדירה ובהמשך המפעל יוכרע בטורניר פיינל 8 בשיטת נוקאאוט, כל זה בעיר אחת שעדיין לא נקבעה.

הוצאת המתווה לפועל מותנית כמובן באפשרות להבטיח את ביטחונם ובריאותם של כל המעורבים. ראשי היורוליג קבעו כי ה-24 במאי יהיה התאריך האחרון לקבלת החלטה לגבי השלמת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי