במקרה של התנגשות: ברצלונה תבחר לשחק ביורוליג ולא בליגה

קורי היגינס
קורי היגינס | טוויטר

לאחר ששני המפעלים הציגו השבוע תכניות חזרה לפעילות עם לוחות זמנים שעולים אחד על השני, בספרד פורסם כי מבחינת הקטלונים, המסגרת הבינלאומית בעדיפות עליונה

(גודל טקסט)

ראשי היורוליג הציגו אתמול (חמישי) תכנית מפורטת להשלמת העונה הנוכחית בחודש יולי, מהלך שמאיים על חידוש הפעילות בליגות המקומיות. אחת כזו היא ה-ACB הספרדית, שקבוצותיה סיכמו השבוע על קיום טורניר להכרעת האליפות, אשר צפוי להתנגש בתאריכים שלו עם המתווה של היורוליג. בקטלוניה פורסם היום שברצלונה כבר לקחה החלטה: היא תעדיף לשחק ביורוליג ולא בליגה המקומית.

עמדתה של בארסה מהווה בעיה עבור ראשי הליגות הספרדית, שמתוכה שלוש קבוצות נוספות משתתפות ביורוליג – ריאל מדריד, ולנסיה ובאסקוניה. חשוב להבהיר כי השתתפות בשתי המסגרות תיצור עומס גדול מאוד עבור הספרדיות, שכן לוחות הזמנים המתוכננים בכל אחד המפעלים ידרשו מהן לשחק עד 16 משחקים בחמישה שבועות, כל זאת זמן קצר לאחר פגרה ארוכה בשל משבר הקורונה.

יש לציין כי גם בנוגע ליורוקאפ הוצג מתווה של חזרה לפעילות במועד זהה לזה שביורוליג, ובמפעל השני בחשיבותו משתתפת קבוצה ספרדית נוספת – מלאגה של גל מקל. בספרד מאמינים כי כל אחת מהליגות יכולה להתגמש מעט בתאריכים שלה, אך אם אכן תהיה התנגשות בסופו של דבר, מבחינת ברצלונה הדברים ברורים – היורוליג בעדיפות ראשונה.

מירוטיץ'. היורוליג בעדיפות עליונה עבור בארסה (האתר הרשמי של ברצלונה)
מירוטיץ'. היורוליג בעדיפות עליונה עבור בארסה (האתר הרשמי של ברצלונה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי