לפני מאלדון: ב"יורוהופס" בחרו את אבדיה לצעיר המצטיין ביורוליג

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

מגזין הכדורסל האירופי הציב את פורוורד מכבי תל אביב כ"כוכב העולה" של המפעל היוקרתי, בשל היותו משמעותי בקבוצת פלייאוף בניגוד לרכז הצרפתי שצפוי גם הוא להיבחר בדראפט

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 ביורוליג הסתיימה ללא אלופה לראשונה בתולדות המפעל, לצערן של לא מעט קבוצות שהציגו יכולת אדירה ולדאבונם של אוהדים רבים שקיוו לראות את הקבוצה שלהם הולכת עד הסוף. בעקבות הביטול, גם פרסים אישיים לא יחולקו באופן רשמי, אך באתר "יורוהופס" החליטו אתמול (שבת) בכל זאת לבחור את המצטיינים שלהם בכל קטגוריה ומי שזכה לכבוד הוא דני אבדיה, שנבחר לשחקן הצעיר של העונה.

במגזין האירופי העדיפו את פורוורד מכבי תל אביב על פני רכז וילרבאן הצרפתית, תיאו מאלדון בן ה-19 שבדומה לכישרון הצעיר של אלופת ישראל צפוי להיבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA הקרוב. אבדיה ניצח בקרב הצמוד כיוון ששיחק תפקיד משמעותי בקבוצת פלייאוף, בזמן שמאלדון וחבריו דשדשו בתחתית. ב-26 משחקים, הישראלי רשם מספרים של 4 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בקצת יותר מ-14 דקות למשחק.

בשאר הקטגוריות, "יורוהופס" בחרו שבאופן לא מפתיע את שיין לארקין כשחקן המצטיין של העונה, בעוד מאמנו ארגין עתמאן נבחר למאמן השנה לאחר שהוליך את אנאדולו אפס לפסגת הטבלה יחד עם לארקין. בנוסף, סנטר ריאל מדריד וולטר טבארס נבחר לשחקן ההגנה הטוב ביותר.

אבדיה. שיחק תפקיד מרכזי בהעפלת הצהובים לפלייאוף (דני מרון)
אבדיה. שיחק תפקיד מרכזי בהעפלת הצהובים לפלייאוף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי