אחרי דילייני והיינס: מילאנו סימנה את דאטומה כמטרה הבאה

לואיג'י דאטומה
לואיג'י דאטומה | אתר היורוליג

הקבוצה של אטורה מסינה ממשיכה במסע הרכש ומקווה לצרף את פורוורד פנרבחצ'ה, כך לפי "ספורטאנדו". דיווח אחר באיטליה טוען: גם אקס גלבוע/גליל זאק לידיי על הכוונת

(גודל טקסט)

ארמאני מילאנו ממשיכה במסע ההתחמשות. אחרי שהחתימה בשבוע שעבר את מלקולם דילייני וקייל היינס והאריכה את חוזהו של ג'ף ברוקס, ב"ספורטאנדו" דווח היום (שני) כי הנציגה האיטלקית ביורוליג סימנה את מטרת הרכש הבאה: ג'יג'י דאטומה.

הפורוורד בן ה-32, שמשחק בפנרבחצ'ה מאז 2015, חתום בקבוצה הטורקית לעוד שנתיים ללא אופציית יציאה בקיץ הקרוב. בארץ המגף נכתב כי מילאנו הביעה עניין רציני בקפטן הנבחרת והמגעים עלו שלב בימים האחרונים, אך הכל תלוי בהחלטה של המועדון מאיסטנבול, בו שורר חוסר וודאות גדול בנוגע לעתידו של המאמן ז'ליקו אובראדוביץ', כשעזיבה שלו עשויה להביא גם לנטישה של שחקנים בכירים.

אטורה מסינה, שכידוע הדריך את דאטומה בנבחרת איטליה, מאוד רוצה לראות את השחקן המנוסה חובר אליו במילאנו ובדיווח צוין כי במקרה שצירופו לא יתאפשר, האלטרנטיבה של האיטלקים תהיה דריק וויליאמס, שחקן נוסף של פנרבחצ'ה שמסיים חוזה בסוף החודש הנוכחי.

בינתיים, מקור אחר באיטליה פרסם כי שחקן אחר שנכנס לפנקס של המילאנזים הוא אקס גלבוע/גליל זאק לידיי. האמריקאי, שכיכב בליגת העל ונחטף על ידי דייויד בלאט כשהאחרון אימן את אולימפיאקוס, כיכב העונה במדי ז'לגיריס קובנה של שארונאס יאסיקביצ'יוס. בארץ המגף טוענים כי בשל העובדה שהמועדון הליטאי צפוי לקצץ 30% מהתקציב שלו בעונה הבאה, שחקנים מובילים, כדוגמת לידיי, עלולים לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי