רשמי: פנאתינייקוס הביעה את רצונה לעזוב את היורוליג

דימיטריס ינאקופולוס, שמעון מזרחי
דימיטריס ינאקופולוס, שמעון מזרחי | פנאתינייקוס

אחת מקבוצות היסוד של המפעל האירופי צפויה לעזוב עוד לפני פתיחת עונת 2020/21, אחרי שהנשיא של הקבוצה היוונית מנוס פפאדופולוס שלח מכתב רשמי לג'ורדי ברתומאו: "רוצים להעביר את הרישיון לקבוצה אחרת"

(גודל טקסט)

הכתובת הייתה על הקיר ועכשיו זה רשמי. אחרי מסיבת פיטוריו אחרי שבעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס אמר שקבוצתו עומדת על המדף ורמז כי בכוונתה של הקבוצה לעזוב את היורוליג ולשחק בליגת האלופות, היום (חמישי) נשיא המועדון היווני מנוס פפאדופולוס שלח מכתב רשמי לראשי היורוליג והודיע על רצונה של הקבוצה לעזוב.

ממנוס פפאדופולוס נמסר: "מר ברתומאו היקר. כפי שאתה מבין היטב, בחודשיים האחרונים אנחנו מתקשרים איתך באופן רציף אנחנו מציינים במפורש על רצוננו להתיר את החוזה עם היורוליג ומבקשים לעזוב זאת הכי מהר שאפשר. עם זאת בעקבות שיקולים כלכליים, לקחנו בחשבון את הדאגה שלך, בחרנו לפעול בתום לב ולכן לא שלחנו הודעה רשמית".

"עם זאת הזמן עבר ועדיין לא קיבלנו תגובה לדרישתנו הלגיטימיות שלנו. כתוצאה מכך, לנוכח העובדה שאנחנו לא רואים איך ההשתתפות במפעל תועיל לנו כלכלית, פנאתינייקוס מצהירה במכתב רשמי על כוונתה להעביר את הרישיון ואת המניות לקבוצה אחרת. אנחנו מבקשים מראשי היורוליג להתכנס ולהמשיך את כל הפעולות בעניין הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי