אוברדוביץ' יגיע לשיחות עם פנרבחצ'ה על המשך דרכו בקבוצה

ז'ליקו אובארדוביץ'
ז'ליקו אובארדוביץ' | LLUIS GENE / Contributor

המאמן הסרבי הוותיק ישוב לאיסטנבול כדי לדון על תנאי חוזהו. במוקד: הכרעה האם ימשיך לעונה שמינית ברציפות בשורות מועדון הפאר מטורקיה

(גודל טקסט)

פנרבחצ'ה חווה קשיים כלכליים בחודשים האחרונים והתפרצות נגיף קורונה ברחבי העולם וביטול הליגות בהן היא משתתפת רק הוסיפה לקושי, אלא שמספר שאלות לקראת העונה הבאה עדיין נותרו פתוחות ובראשן האם המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

בחודש מרץ עזבו המאמן ומשפחתו את איסטנבול ושבו לבגלרד במימון ממשלת סרביה ובאותם הימים אף נטען כי הוא יעזוב את מועדון הפאר הטורקי ויוחלף בשרונאס יאסיקביצ'יוס. כמעט שלושה חודשים לאחר מכן ואחרי דיווחים רבים בחודש האחרון על כך שבכוונתו להישאר, בנוסף להכחשה מצדו כי הוא לא משוחח עם שום קבוצה אחרת לגבי מעבר בעונה הבאה, היום (ראשון) מדווחת התקשורת הסרבית שביממה הקרובה הוא יעלה על טיסה וינחת בטורקיה כדי לקדם את השיחות על תנאיו ולנסות לסכם על המשך דרכו גם אחרי שבע שנים בקבוצה – כך שהשבוע תהיה תשובה לשאלה הגדולה שנשארה פתוחה.

המאמן המעוטר, שרק עם פנרבחצ'ה מאז הגיע ב-2013 זכה בארבע אליפויות ופעם אחת ביורוליג, סירב להצעת פנרבחצ'ה לעשות את הדרך מסרביה לטורקיה במטוס פרטי, כך על פי "ספורטנדו" שבדיווח גם טענו כי השיחות יעסקו תחילה בחוזהו לעונה הנוכחית ולא בהמשך דרכו בקבוצה. הגעתו של אוברדוביץ' לאיסטנבול מחר אינה מרמזת מסר חיובי או שלילי לדבריהם, אלא הליך פורמלי כדי להכריע לכאן או לכאן באשר להמשך ההתקשרות.

יתרה מכך, ב"יורוהופס" פורסם כי בשלב זה לא הוגשה למאמן הצעה להאריך את חוזהו וכאמור לעיל, עתיד הקבוצה לוט בערפל בימים אלה. כבר עתה ברור כי התקציב יפחת בצורה משמעותית ושחקנים מרכזיים אמורים לעזוב, בהם קוסטס סלוקאס, ג'יג'י דאטומה ודריק וויליאמס, כאשר שני הראשונים לא מסיימים את חוזיהם ועדיין נראה כי יקבלו את ברכת הדרך לעזוב. אגב, חזרתו של אוברדוביץ' נקבעה מחר מכיוון שזהו היום האחרון בו החוזרים לטורקיה לא יידרשו להיכנס לשבועיים בידוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי