הסאגה בין מייק ג'יימס לברצלונה רחוקה מסיום. על פי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", הגארד האמריקאי שוקל לנקוט צעדים משפטיים נגד המועדון הקטלאני, לאחר שזה נסוג מהחוזה שכבר נחתם בין הצדדים. בספרד טוענים כי אם ג'יימס אכן יחליט לתבוע, הפרשה עלולה לעלות לברצלונה סכום משמעותי.
לפי הדיווח, המעבר של ג'יימס לברצלונה כבר היה חתום. כל הפרטים סוכמו, החוזה נחתם וההודעה הרשמית הייתה אמורה לצאת בסיום העונה. מדובר במהלך שבוצע לבקשתו של צ'אבי פסקוואל, שסימן את הגארד הוותיק כמטרה מרכזית לקראת העונה הבאה.
אלא שהכול השתנה כאשר פסקוואל הודיע כי יעזוב את ברצלונה בסיום העונה. לאחר מכן התקיימה פגישה במועדון, ללא חואן קרלוס נבארו, ובה הגיעו למסקנה כי ג'יימס אינו מתאים לכיוון המקצועי החדש של הקבוצה.
בברצלונה החליטו לבנות סגל צעיר יותר לעונה הבאה, עם דגש על שחקנים מתחת לגיל 30 ועל פרויקט לטווח בינוני וארוך. ג'יימס, שיחגוג בקרוב בן 36, נחשב אמנם לשחקן שיכול לספק נקודות ואסיסטים ברמה הגבוהה ביותר, אך בעיקר כפתרון לטווח קצר מאוד.
אלא שמבחינת ג'יימס, מדובר בפגיעה קשה. לפי הדיווח, הוא כבר החל לחפש בית בברצלונה ולהשלים את הסידורים הדרושים לקראת מעבר לקטלוניה. לאחר שהעסקה בוטלה, הצדדים התרחקו מאוד, ובספרד מעריכים כי קיימת אפשרות ממשית שהשחקן יפנה לבית המשפט.
מה דעתך על הכתבה?