סופו של עידן: אובראדוביץ' עזב את פנרבחצ'ה

ז'ליקו אובראדוביץ'
ז'ליקו אובראדוביץ' | האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

הסרבי החליט לצאת לשנת שבתון ונפרד מהקבוצה מאיסטנבול, אותה הוביל לארבע אליפויות בטורקיה ולזכייה היסטורית ביורוליג: "היו כ"כ הרבה רגעים שלא אשכח בחיים"

(גודל טקסט)

סופו של עידן: פנרבחצ'ה הטורקית הודיעה הלילה (שלישי) רשמית על סיום דרכו של ז'ליקו אובראדוביץ' במועדון, זאת לאחר שהמאמן המעוטר ביותר בתולדות הכדורסל האירופי החליט לקחת שנת שבתון. לאורך החודשים האחרונים, מאז שהפעילות בליגה הטורקית וביורוליג הופסקה בעקבות משבר הקורונה, פורסם לא אחת על כך שאובראדוביץ' צפוי לעזוב את הקבוצה מאיסטנבול, בין השאר בגלל הירידה הצפויה בתקציב לעונה הבאה.

לפני תשעה ימים המאמן נחת באיסטנבול על מנת להיפגש עם הנהלת פנרבחצ'ה, שניסתה לשכנעו להמשיך בתפקיד ובאיזשהו שלב אף הייתה אופטימית לגבי האפשרות שיישאר, כך נטען בדיווחים השונים, אולם ביום שישי האחרון אובראדוביץ' חזר לסרביה מתוך רצון להחליט סופית לאחר שישוחח עם משפחתו ובסופו של דבר, הוא ייפרד מהקבוצה אותה הדריך בשבע העונות האחרונות.

מאז הגעתו למועדון ב-2013, אובראדוביץ' הפך את פנר לאלופת אירופה הראשונה בכדורסל הטורקי, עם הזכייה ב-2017 שהגיעה אחרי שתי הופעות בפיינל פור בשנתיים שקדמו לכך, כולל גמר ראשון בהיסטוריה של הקבוצה מאיסטנבול אי פעם. בנוסף, הסרבי הוליך את הצהובים-כחולים לארבע אליפויות בליגה הטורקית, בנוסף לשלושה גביעים. "היו כל כך הרבה רגעים שלא אשכח בחיים. זה היה כבוד ותענוג להיות חלק ממועדון גדול כמו פנרבחצ'ה", מסר אובראדוביץ' בהצהרת העזיבה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי