נשאר בחימקי: אלכסיי שבד האריך את חוזהו עד 2023

אלכסיי שבד
אלכסיי שבד | דני מרון

סגן מלך הסלים של היורוליג אשתקד, ישלים שמונה שנים רצופות בקבוצה הרוסית: "שמח להמשיך כאן את הקריירה שלי". מאמנו רימאס קורטינאיטיס: "הוא שחקן ברמה עולמית"

(גודל טקסט)

כבר לפני שבוע דווח על כך שאלכסיי שבד מעוניין להישאר בקבוצתו חימקי מוסקבה חרף מספר הצעות מקבוצות צמרת ביורוליג ואף מה-NBA, והיום (שלישי) הקבוצה הרוסית שמה קץ לשמועות והודיעה על הארכת חוזהו של הגארד על 2023.

"חימקי היה הבית שלי למשך תקופה ארוכה. אני אוהב את המועדון וכאן אני מרגיש בנוח", אמר שבד לאחר החתימה. "אני שמח להמשיך כאן את הקריירה שלי. אני ממש מתגעגע לכדורסל ומצפה כבר להכנות לעונה הבאה".

מאמנו רימאס קורטינאיטיס הוסיף: "אני שמח שאלכסיי ימשיך בקבוצה שלנו, הוא שחקן ברמה עולמית. בעונות האחרונות הוא לא רק הוביל את רשימת הקלעים של חימקי, אלא של כל הכדורסל האירופי. זו התחלה טובה לעונה הבאה שלנו. נמשיך באותה דרך, על מנת שהסגל שלנו יהיה לכל הפחות שווה ערך לזה של העונה האחרונה".

שבד בן ה-31, ששיחק בצסק"א מוסקבה בשנים הראשונות בקריירה, לפני שיצא לליגה הטובה בעולם, חזר למוסקבה ב-2015 וחתם דווקא בחימקי על חוזה שהוערך בכ-10 מיליון דולר לשלוש שנים ומאז הוארך בשנתיים נוספות וכעת יחתום פעם נוספת. למרות פציעה שהשביתה אותו בתחילת העונה, ביורוליג קלע הכוכב 21 נקודות בממוצע ומסר 6 אסיסטים ורשם ממוצעים נהדרים גם בליגת ה-VTB, שם קלע 22 נקודות בממוצע ומסר 9 אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי