פאו נפרדה מקלאת'ס רשמית, סינגלטון יאריך חוזה באנאדולו

ניק קלאת'ס
ניק קלאת'ס | אתר היורוליג

הרכז היווני בדרך לברצלונה. הפורוורד יישאר באיסטנבול ויהפוך לאחד המשתכרים הגבוהים ביורוליג. אלוף אירופה עזב את ריאל מדריד, אקס מכבי ת"א מעורר עניין בטורקיה

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב ממוקדת בליגת העל ושרויה באי ודאות בנוגע לתקציבה בעונה הבאה, קבוצות הכדורסל באירופה ממשיכות להתחמש ולבצע מהלכים. נתחיל עם פנאתינייקוס, שהודיעה היום (שישי) רשמית על עזיבתו של ניק קלאת'ס בתום שמונה עונות במועדון, עם גיחות לרוסיה ול-NBA בתווך. הרכז היווני צפוי לחתום בברצלונה לשלוש שנים, כפי שדווח מספר פעמים בתקופה האחרונה.

מי שהוליכה את טבלת היורוליג למשך רוב העונה עד להחלטה על ביטולה, אנאדולו אפס, קרובה לסיכום עם כריס סינגלטון על הארכת חוזהו בשלוש עונות נוספות, כאשר ההסכם החדש בין הצדדים יהפוך את הפורוורד לאחד המשתכרים הגבוהים במפעל מבין שחקני עמדות הפנים – כך דווח בטורקיה. סינגלטון רשם העונה ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ביורוליג, כולל 45% מחוץ לקשת.

קבוצת יורוליג נוספת, ולנסיה, צפויה לצרף את הקלע הסלובני קלמן פרפליץ', כך לפי דיווח ב-"beIN Sports". מי שזכה באליפות אירופה עם נבחרתו ב-2017 והושאל בעונה הנוכחית מריאל מדריד לחובנטוד בדאלונה, הודיע היום על עזיבת המועדון מבירת ספרד באמצעות פוסט בחשבון האינסטגרם שלו: "הגשמתי חלום. הדברים לא יצאו כמו שציפיתי, אבל אני מודה על ההזדמנות לשחק ברמה הכי גבוה ולהיאבק על תארים. גאה שהייתי חלק ממועדון היסטורי, תודה לכל מי שעזר לי בתקופה הזו", כתב פרפליץ'.

אלופת ספרד הטרייה, באסקוניה, הבטיחה את הישארותו של הפורוורד אקילה פולונארה לשנה נוספת. האיטלקי סיפק יכולת מצוינת בטורניר סיום העונה והיווה גורם מכריע בזכייה של הבאסקים בתואר לראשונה מזה עשור.

גם אקס מכבי תל אביב עשוי להיות בתנועה הקיץ. לפי דיווח ב"ספורטנדו", טורק טלקום אנקרה, שתשתתף בליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה, מעוניינת בקולטון אייברסון שהעביר את העונה החולפת בזניט סנט פטרסבורג הרוסית וקלע 5.6 נקודות למשחק, יחד עם 4.6 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי