שומרת על הקיים: רודריג בובואה האריך חוזה באנאדולו

רודריג בובואה | Anadolu Agency / Contributor

הקבוצה הטובה באירופה בעונה החולפת ממשיכה במגמה והכריזה על המשך דרכו של הגארד בן ה-32, שתרם ב-2019/20 9.5 נקודות בממוצע למשחק

(גודל טקסט)

אנאדולו אפס ממשיכה במאמצים להשאיר כמה שיותר שחקנים מהסגל הקיים, שרשם עונה בלתי נשכחת עד אשר התפרץ נגיף הקורונה והוביל להפסקת הכדורסל. היום (שני) הכריזה הקבוצה הטורקית על המשך דרכו של רודריג בובואה הצרפתי בן ה-32, שהאריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות ועשוי לסיים במדיו את הקריירה.

בובואה, שתרם העונה 9.5 נקודות בממוצע למשחק עם 40% מחוץ לקשת, נחשב לאחד השמות הנוצצים בסגל של אנאדולו. בעונת 2010/11 זכה הצרפתי באליפות ה-NBA עם דאלאס, למרות שלא שיחק בשלבי הפלייאוף בגלל פציעה. בעונה הסדירה שותף ב-28 משחקים וקלע 8.4 נקודות למשחק. -27 במרץ 2010, בובואה קלע 40 נקודות במשחק נגד גולדן סטייט ווריורס. ב-2018, אחרי שנתיים במדי באסקוניה, חתם הגארד בשורות הקבוצה הטורקית.

לאחרונה דווח בטורקיה כי אנאדולו אפס קרובה לסיכום עם כריס סינגלטון על הארכת חוזהו בשלוש עונות נוספות, כאשר ההסכם החדש בין הצדדים יהפוך את הפורוורד לאחד המשתכרים הגבוהים במפעל מבין שחקני עמדות הפנים. סינגלטון רשם העונה ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ביורוליג, כולל 45% מחוץ לקשת.

כידוע, אנאדולו אפס היא הנפגעת הגדולה ביותר מביטול עונת 2019/20 ביורוליג. כזכור, הקבוצה הטורקית הוליכה את טבלת המפעל עם מאזן מרשים של 24 ניצחונות וארבעה הפסדים ונחשבה לפייבוריטית לזכות בתואר לראשונה בתולדותיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי