הקאמבק בדרך? גאסול במו"מ מתקדם עם ברצלונה

פאו גאסול
פאו גאסול | Patrick Smith/Getty Images

לפי דיווח ב"קאדנה סר", הסנטר בן ה-40 קרוב לחזור לקבוצת נעוריו ולהתאחד עם שאראס, עמו שיתף פעולה בתחילת הקריירה. המטרה: להגיע בכושר למשחקים האולימפיים ולפרוש אחריהם

(גודל טקסט)

לא פעם ולא פעמיים אמר פאו גאסול כי ייתכן שיחזור לאירופה כדי לסיים את הקריירה שלו במדי ברצלונה, אך נראה כי חלומם של אוהדי הבלאוגרנה קרוב מתמיד להתגשם. לפי דיווח בתחנת הרדיו הקטלונית "קאדנה סר", הסנטר בן ה-40 במשא ומתן מתקדם עם המועדון בו גדל, זאת לאחר שמינויו של שארונאס יאסיקביצ'יוס למאמן זירז את המגעים בין הצדדים. "אני קרוב מאוד לפאו, החתמה שלו בטח לא תזיק לנו", אמר הליטאי שלשום כשנשאל בנוגע לאפשרות שהביג-מן יצטרף, יממה לפני שגם נשיא ברצלונה הביע רצון לראות את גאסול חוזר ללבוש את גופיית הבלאוגרנה.

לפני חודש, השחקן רמז בעצמו כי הסיכויים שיעבור לשחק ביורוליג גבוהים, כשדיבר על האופציות העומדות בפניו ואמר: "אם אחזור לאירופה, הכי הגיוני שזה יהיה לבארסה". מטרתו הגדולה של פאו גאסול היא להשתתף במשחקים האולימפיים שייערכו בטוקיו בשנה הבאה, אחריהם ככל נראה יפרוש מכדורסל.

הסנטר, שלא שיחק כדורסל מעל שנה בעקבות שבר בכף רגלו השמאלית ובעונת 2000/01 שיתף פעולה עם שאראס במדי ברצלונה, הוא ללא ספק אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי וכמובן מחזיק בשתי טבעות אליפות ב-NBA, בהן זכה עם לוס אנג'לס לייקרס. את נבחרת ספרד הוא הוביל ל-11 מדליות והפך אותה לאחת הדומיננטיות בתולדות הענף ביבשת הישנה. כעת, נראה שאנו בדרך לקאמבק מרגש ולמעבר הגדול של הקיץ ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי