רכש חדש לפנרבחצ'ה, סינגלטון נשאר באנאדולו

כריס סינגלטון
כריס סינגלטון | אנדולו אפס, האתר הרשמי

קבוצתו של קוקושקוב צירפה את הגארד דיישון פייר, הפורוורד חתם לשנתיים נוספות תחת עתמאן. וויליאמס הצטרף לוולנסיה. דיווח ביוון: לורנזו בראון, שהיה מועמד למכבי ת"א, בדרך לפנאתינייקוס

(גודל טקסט)

בזמן שהאוהדים חולמים על הגעתו של פאו גאסול, ברצלונה ממשיכה לגבש את הסגל לעונה הבאה ואחרי שהאריכה חוזה לפייר אוריולה ולקייל קוריץ', היום (רביעי) היא הבטיחה גם את הישארותו של ברנדון דייויס, שימשיך בקבוצה עד 2022. הסנטר יתאחד עם שארונאס יאסיקביצ'יוס, שהדריך אותו בז'לגיריס קובנה.

אבל ההחתמה הנוצצת ביותר של היום הגיעה מקבוצה ספרדית אחרת: ולנסיה הודיעה על צירופו של דריק וויליאמס לעונה אחת. הפורוורד שעזב את פנרבחצ'ה היה קרוב לסיכום בחימקי מוסקבה וגם ארמאני מילאנו חיזרה אחריו, אך בסופו של דבר הוא החליט ללבוש את המדים הכתומים.

שחקן שכן יהיה בפנרבחצ'ה בעונת 2020/21 הוא הגארד דיישון פייר, שחתם במועדון מאיסטנבול על חוזה של 1+1. הפורוורד בן ה-26 העביר את שלוש העונות האחרונות בססארי האיטלקית והשנה רשם ממוצעים של 12.6 נקודות ו-8.4 כדורים חוזרים למשחק בליגת האלופות של פיב"א.

עוד בטורקיה, כפי שהיה צפוי, אנאדולו אפס אישרה באופן רשמי כי הפורוורד כריס סינגלטון ימשיך בשורותיה בשנתיים הבאות, עם אופציה לעונה נוספת. לפי הדיווחים, החוזה החדש יהפוך את האמריקאי לאחד המשתכרים הגבוהים באירופה בעמדה שלו.

ואם כבר מדברים על שוק ההעברות ביורוליג, חייבים להזכיר את מכבי תל אביב שבינתיים לא בדיוק פעילה בו. שחקן שהוזכר פעמים רבות כמועמד לחזק את הצהובים הוא לורנזו בראון, שכיכב במדי הכוכב האדום בלגרד בעונה החולפת. אלא שעל פי דיווח ביוון, הגארד עומד לחתום בפנאתינייקוס, שמציעה לו 700,000 יורו לעונה. אמנם אין עדיין סיכום בין בראון למועדון מאתונה, אולם על פי הפרסום, הצדדים החליפו טיוטות חוזה.

לורנזו בראון
יברח למכבי תל אביב? | Justin Setterfield/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי