ברצלונה הודיעה: ניק קלאת'ס סיכם וצפוי לחתום בשישי

ניק קלאת'ס | פנאתינייקוס, האתר הרשמי

כפי שדווח מספר פעמים בתקופה האחרונה, מלך האסיסטים של היורוליג ואחד הרכזים הטובים ביבשת יצטרף לסגנית אלופת ספרד עד 2023, אחרי שישלים את הבדיקות הרפואיות

(גודל טקסט)

ברצלונה ממשיכה לעבוד במלוא המרץ לקראת העונה הבאה ומה שהסתמן לאורך החודש האחרון עומד להפוך להפוך לרשמי ממש בקרוב: סגנית אלופת ספרד הודיעה היום (חמישי) על סיכום עקרוני עם ניק קלאת'ס, שיחתום עד סוף יוני 2023 אם וכאשר יעבור את הבדיקות הרפואיות מחר.

היווני בן ה-31 שנפרד לאחרונה מפנאתינייקוס בתום קדנציה בת חמש שנים יתאחד עם המאמן הטרי של הקטלונים, שארונאס יאסיקביצ'יוס, לצדו העביר שתי עונות במדי פאו. קלאת'ס הוא ללא ספק אחד הרכזים הטובים ביורוליג ובעונה החולפת הוביל את המפעל בממוצע האסיסטים עם 9.1 למשחק, בנוסף ל-13.1 נקודות. גם בשתי העונות הקודמות סיים הפוינט גארד בראש טבלת האסיסטים.

השחקן שנולד בארצות הברית וגדל בפלורידה, החל את דרכו באירופה בגיל 20 ובמהלך הקריירה זכה ביורוליג ב-2011, יחד עם שש אליפויות וארבעה גביעים ביוון. בנוסף, בעונת 2012/13 זכה ביורוקאפ כשחקן לוקומוטיב קובאן.

ביומיים האחרונים ברצלונה האריכה את החוזים של פייר אוריולה, ברנדון דייויס וקייל קוריץ', זאת במקביל לדיווחים בתקשורת המקומית על כך שפאו גאסול במגעים מתקדמים עם הנהלת המועדון וצפוי לחתום לעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי