סנט-רוס שוחרר מצסק"א וצפוי לחתום בפנאתינייקוס, טומיץ' חתם בבדאלונה

אנטה טומיץ' | האתר הרשמי

שעה קלה לאחר שמועדון הפאר ממוסקבה הודיע על התרת החוזה, ביוון פורסם שהפורוורד בן ה-29 בדרך חזרה למדינה, אולם יצטרף לפאו. סנטר ברצלונה בשמונה השנים האחרונות, ישתף פעולה עם שון דאוסון בעונה הבאה

(גודל טקסט)

הפורוורד הווארד סנט-רוס, שרק לפני שעה קלה (ראשון) התיר את חוזהו בצסק"א מוסקבה, כחצי שנה אחרי שהצטרף למועדון הפאר הרוסי מ.א.א.ק אתונה, סיכם את תנאיו בפנאתינייקוס.

על פי הדיווחים ביוון הבוקר, ממש במקביל לשחרורו הרשמי מצסק"א, סנט-רוס ישוב לאתונה והפעם למדים הירוקים של פאו, תחילה בחוזה לשנה אחת. השחקן בן ה-29 נבחר ב-2019 לשחקן ההגנה של העונה ביוון ושנה קודם לכן זכה עם דרושפאקה ביורוקאפ, מה שהוביל לשדרוג מעמדו ולמעבר לצסק"א.

סנט-רוס (29, 2.01 מ') רק הגיע לצסק"א מוסקבה כאמור בינואר האחרון, אולם הקבוצה הודיעה הבוקר על שחרורו. הוא למעשה שילם את המחיר החזרה מהפציעה של וויל קלייבורן, השינויים האחרונים בסגל וכמובן ההשלכות הכלכליות של מגפת הקורונה חרף העובדה שהחזיק בחוזה עד 2023.

בעונה האחרונה ביורוליג הוא רשם בממוצע 5.5 נקודות במשחק, 2.5 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים ו-1.2 חטיפות. בליגת האלופות בכדורסל הוא רשם ב-10 המשחקים הראשונים 12.9 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 4.1 אסיסטים ו-2.2 חטיפות, מספרים שסללו את דרכו לצסק"א. בפאו הוא יפגוש גם את מרקוס פוסטר, נמניה נדוביץ' וכנראה שאיתו יגיע גם זאק אוגוסטה.

הווארד סנט-רוס
הווארד סנט-רוס | צסק"א מוסקבה

שחקן יורוליג נוסף שמצא בית חדש הוא הסנטר אנטה טומיץ' (2.18), שהחליט "לרדת כיתה" ולחתום לשנתיים בחובנטוד בדאלונה מהליגה הספרדית, שתשחק בעונה הבאה במסגרת היורוקאפ.

טומיץ' שנחשב לאחד השחקנים הבולטים ביורוליג בעשור החולף ואף נבחר פעמיים בחמישיית העונה (2013 ו-2014), איבד את מעמדו בברצלונה, אותה עזב כעבור שמונה שנים ובעונה הבאה ישתף פעולה עם שון דואוסון.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי