"ז'יז'יץ' רוצה לשחק בריאל מדריד, ההכרעה בשבוע הבא"

אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ' | Matthew Stockman/Getty Images

לאחר הפרסומים שהסנטר הקרואטי סיכם את תנאיו במכבי תל אביב, בספרד מעריכים שהבלאנקוס עדיין לא אמרו את המילה האחרונה: "ספרופולוס ומכבי הם רק תעודת ביטוח עבורו"

(גודל טקסט)

בזמן שברחבי אירופה עדיין מנסים להבין כיצד מכבי תל אביב הצליחה לשים את ידה על הסנטר הקרואטי שעזב את קליבלנד קאבלירס, אנטה ז'יז'יץ', בספרד מעריכים שמדובר גם עתה בעסקה שתלויה אך ורק בריאל מדריד. לפי הפרסומים, הבלאנקוס הציעו לו שכר יותר מכפול לעומת הצעת הצהובים, כ-1.8 מיליון יורו לעונה, אך עתידו של פקונדו קמפאצו הוא שמסבך את העניינים.

בשבוע שעבר הבהיר קמפאצו לראשי ריאל מדריד על החלטתו הסופית לעבור ל-NBA, אולם הוא קשור בחוזה והבלאנקוס דורשים לקבל כשישה מיליון יורו עבור שחרורו, הסכום הנקוב בהתקשרות בין הצדדים. ההחלטה לעזוב יצרה כאב ראש רציני עבור המאמן פבלו לאסו, שביקש עם הכספים שצפויים להתקבל עבור הארגנטיני להנחית את ז'יזיץ'.

אנטה ז'יז'יץ' | Sean M. Haffey/Getty Images

העניין הוא שריאל מדריד זקוקה למיליוני יורו מהתרת החוזה עם קמפאצו גם כדי להשלים את צירופו של ז'יז'יץ', אך בשלב זה קמפאצו עדיין שחקן הקבוצה, לא ברור מתי ואם בכלל יתקבלו שישה מיליוני יורו עבורו וכתוצאה מכך גם ז'ז'יץ', לפי הפרסומים כאמור, נוטה שלא לחכות לתשובה סופית מבירת ספרד ולקבל את הצעת מכבי תל אביב.

לפי הפרסום בספרד הבוקר, ז'יזיץ' מעוניין לעבור לריאל מדריד ולשחק תחת לאסו וכאמור כבר סיכם את תנאיו, אבל הכניסה של מכבי תל אביב שינתה את כללי המשחק וככל שהזמן עובר הוא הולך ומתקרב לצהובים. אלא שלמרות הכל, עבור ז'יזיץ' מכבי תל אביב היא "תעודת ביטוח", כך הגדיר זאת הכתב, משמע שפתרון מהיר בנושא קמפאצו עשוי להפוך את הקערה על פיה.

עוד נכתב כי לכל המאוחר בשבוע הבא תתקבל הכרעה, כשלמעשה תהיה זו ריאל מדריד שתשמיע את המילה האחרונה – או שהיא תאשר את החתמת הסנטר הקרואטי, או שהוא ייאלץ לנדוד לתל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי