בדרך חזרה ליורוליג? פייר ג'קסון מועמד לפנאתינייקוס

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

דיווח ביוון: הרכז שלבש את מדיה של מכבי תל אביב סומן על ידי הירוקים מאתונה, אחרי שאופציות קודמות נפלו. החיסרון: הניסיון המועט שלו בליגה הטובה באירופה. גם מלך הסלים של ליגת הפיתוח על הכוונת

(גודל טקסט)

הפרידה מניק קלאת'ס הותירה את פנאתינייקוס עם חור גדול בעמדת הרכז. הירוקים מאתונה סימנו מספר מועמדים לתפקיד, אך לא הצליחו להחתים אף אחד מהם: תחילה גיששו אצל נייט וולטרס שחתם בקאזאן בסופו של דבר ובהמשך קיוו לצרף את ניקולס לאפרוביטולה, אלא שריאל מדריד החליטה להשאיר אצלה את הרכז הארגנטינאי לאור העזיבה הצפויה של פקונדו קמפאסו ל-NBA. כעת, לפי דיווח שעלה היום (שלישי) באתר היווני "SDNA", פאו בוחנת אקס נוסף של מכבי תל אביב – פייר ג'קסון.

ביוון נכתב כי הרכז האמריקאי בן ה-28, שלבש את המדים הצהובים בעונת 2017/18, נכנס בשעות האחרונות לפנקסו של המאמן יורגוס וובוראס, יחד עם מועמד נוסף – ג'וש גריי, שסיים כמלך הסלים של הג'י-ליג בעונה החולפת. החיסרון המשמעותי אצל שני השחקנים הללו, כך על פי הידיעה, הוא בעובדה שלא הרבו לשחק ברמת היורוליג. מלבד העונה במכבי תל אביב, ג'קסון העביר תקופות קצרות בפנרבחצ'ה ובציבונה זאגרב. גריי, מצדו, שיחק בשנתיים האחרונות בליגה הדרום קוריאנית ובקבוצת הבת של ניו אורלינס פליקנס.

מעבר למעבר של קלאת'ס לברצלונה, פנאתינייקוס איבדה הקיץ גם את טייריס רייס, שרמז על פרישה מכדורסל בתחילתו של משבר הקורונה, כך שאין לה ולו רכז בכיר אחד בסגל. הירוקים צירפו הקיץ שני שחקנים לעמדת השוטינג-גארד, מרקוס פוסטר שפתח את העונה החולפת בהפועל חולון ונמניה נדוביץ' שהגיע מארמאני מילאנו. בנוסף, פאו החתימה את הפורוורד הווארד סנט-רוס ואת הסנטר זאק אוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי