מפעיל לחץ: אנטה ז'יז'יץ' הציב לריאל מדריד אולטימטום

אנטה ז'יז'יץ' | Sean M. Haffey/Getty Images

בספרד דווח כי הסנטר דרש מהבלאנקוס תשובות תוך 7-10 ימים, בטענה כי הוא יכול לחתום במכבי תל אביב "בכל רגע". השחקן לחוץ מהאפשרות שהצהובים יחתימו שחקן אחר במקומו, במועדון הבטיחו להחתימו כשתיפתר סאגת קמפאסו

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב מקווה לשים עליו את ידיה, אנטה ז'יזיץ' ממשיך להפעיל לחץ על ריאל מדריד במטרה להשלים את עסקת הצטרפותו לבלאנקוס. באתר "דפנסה סנטרל" פורסם היום (ראשון) כי באמצעות סוכנו, מישקו רזנאטוביץ', ז'יז'יץ' פנה להנהלת ריאל ודרש שיובהר לו היכן הדברים עומדים, בטענה כי הוא יכול לחתום בשורות אלופת ישראל "בכל רגע".

בדיווח נכתב כי הקרואטי הציב למועדון מבירת ספרד אולטימטום, לפיו הוא מעוניין לקבל תשובה סופית תוך שבעה עד עשרה ימים, כיוון שהוא "לחוץ" מהאפשרות שמכבי תל אביב תחתים שחקן פנים אחר שיתפוס את מקומו בסגל הצהוב.

בספרד בטוחים כי הסנטר מעוניין לשחק בריאל מדריד, שהגישה לו הצעה כספית עדיפה בהרבה על זו של מכבי תל אביב, אך מודאג מכך שהלבנים עשו צעד לאחור בכל הנוגע להשלמת העסקה, אחרי שהצדדים כבר הגיעו לסיכום. כזכור, הסיבה לכך שהעסקה תקועה נוגעת לסימני השאלה סביב עתידו של פקונדו קמפאסו. על פי הדיווח, במועדון מבירת ספרד הודיעו לקרואטי וסוכנו כי לאחר שתתבהר התמונה בגזרתו של הארגנטינאי, ז'יז'יץ' יהפוך לשחקן ריאל מדריד, אולם ביקשו ארכה של מספר ימים על מנת להשיב בנושא.

אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ' | Matthew Stockman/Getty Images

ביום שישי האחרון פורסם בארה"ב כי למעשה, כבר נמצא פתרון לסוגייה: הרכז הסכים לוותר על המשכורת שלו בחודשים אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, שהסכום שלהן יצטבר לכ-1.2 מיליון דולר מתוך ה-5.25 שעליו לשלם למועדון כדי לממש את סעיף שחרור, בעוד שארית הסכום יועבר לבלאנקוס בתשלומים. יחד עם זאת, נראה כי הדבר לא עזר להאצת המגעים עם ז'יז'יץ', שבינתיים משתמש במכבי תל אביב כתעודת ביטוח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי