בספרד טוענים: ריאל דחתה את חזרתו של איון כדי להחתים את ז'יז'יץ'

גוסטבו איון
גוסטבו איון | אתר היורוליג

דיווח: הסנטר המקסיקני, שהוזכר גם כמועמד למכבי ת"א, הציע את עצמו לבלאנקוס שעמם זכה פעמיים ביורוליג בעבר, אך במועדון סירבו בטענה כי העדיפות הראשונה היא לצרף את הקרואטי, שמבוקש גם אצל הצהובים

(גודל טקסט)

גוסטבו איון, אחד הסנטרים המנוסים ביורוליג, סיים את דרכו בזניט סנט פטרסבורג לפני כשבועיים. המקסיקני בן ה-35, שעזב את ריאל מדריד לקבוצה הרוסית בקיץ 2019 אחרי שזכה פעמיים בגביע אירופה עם הספרדים, הוזכר כמועמד למכבי תל אביב יממה בלבד לאחר ששוחרר מזניט, אך בספרד טענו היום (שני) כי הוא מנסה לסלול את דרכו חזרה לבלאנקוס.

על פי דיווח שפורסם ב"דפנסה סנטרל", גורמים בסביבתו של איון הציעו אותו לריאל מדריד, שמחפשת סנטר מחליף. עם זאת, בקבוצה מבירת ספרד דחו את האפשרות להחזיר אותו בשל הרצון להחתים את אנטה ז'יז'יץ', שמבוקש גם על ידי אלופת ישראל. בדיווח נכתב כי במקרה שהלבנים לא יצליחו להחתים את הקרואטי, אופציית איון עשויה להפוך לתכנית ב' מבחינת הקבוצה של פאבלו לאסו.

כזכור, אתמול פורסם באותו אתר על כך שז'יז'יץ' העמיד בפני ריאל אולטימטום ודרש לסגור עסקה בשבוע וחצי הקרובים. הסנטר הגיע לסיכום עם הבלאנקוס עוד בתחילת הקיץ, אולם אחד כזה הושג גם בינו לבין מכבי תל אביב שמחכה להחלטה סופית של השחקן.

ישחק בריאל או במכבי ת"א? | Sean M. Haffey/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי