"ריאל מדריד נאלצה לוותר": כך נסללה דרכו של ז'יז'יץ' למכבי ת"א

אנטה ז'יז'יץ' | Sean M. Haffey/Getty Images

על פי כלי התקשורת בספרד, הבלאנקוס ירדו סופית מצירופו של הסנטר הקרואטי מסיבות כלכליות בלבד: "זו מכה קשה". צפוי להשלים את מעברו לישראל בשבוע הבא

(גודל טקסט)

נסללה סופית הדרך של אנטה ז'יז'יץ' למכבי תל אביב. בכלי התקשורת במדריד דווח היום (שישי) כל ריאל מדריד החליטה מסיבות כלכליות לרדת סופית מעסקת צירופו של הסנטר הקרואטי, שלמעשה כעת נותר עם אופציה ריאלית אחת ועל כן צפוי במהלך השבוע הבא להשלים את מעברו לאלופת ישראל.

למרות סיכום עקרוני עם הבלאנקוס, שהגישו הצעה משמעותית טובה יותר מזו של מכבי תל אביב, בריאל מדריד נאלצו לוותר על החתמתו בשל העלויות הגבוהות שכרוכות בצירופו, כשבמקביל פקונדו קמפאצו עדיין חלק מהקבוצה ועל אף רצונו לעבור ל-NBA, ספק אם הבלאנקוס יפוצו עבור התרת חוזהו ומכאן שספק רב אם הארגנטיני ישוחרר לליגה הטובה בעולם ושכרו הגבוה ימשיך להכביד על תקציב הקבוצה גם בעונה הקרובה.

לטענת "דפנסה סנטרל", פבלו לאסו נאלץ לוותר על שירותיו של ז'יז'יץ' בעקבות ההשלכות הכלכליות הקשות כתוצאה מהתפרצות נגיף קורונה שגרמה לכך שהבלאנקוס ויתרו גם על אלברטו אבאלדה מוולנסיה, שכבר היה על סף חתימה ובסופו של דבר לא ניתן האור הירוק מהנהלת הקבוצה להשלים את צירופו.

"חסרה רק החתימה, ז'יז'יץ' ישחק במכבי תל אביב", סיכמו באתר, "זו מכה קשה לריאל מדריד כי היא מאוד רצתה לראות אותו לובש לבן, אבל זו פשוט עסקה שהפכה לבלתי אפשרית".

ספרופולוס ולאסו
ספרופולוס ולאסו | אתר היורוליג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי