לידיעת מכבי ת"א: פרוטוקול הקורונה ביורוליג פורסם

יאניס ספרופולוס | דני מרון

לקראת עונת 2020/21, המפעל האירופי הבכיר פרסם תקנות אחידות. יוטל הפסד טכני במקרה שקבוצה תגיע עם פחות משמונה שחקנים, תסרב לשחק מסיבה לא מוצדקת ושמשחקה יידחה יותר משלוש פעמים. העונה הסדירה תינעל ב-13.4

(גודל טקסט)

לקראת עונת 2020/21 במפעלים האירופיים, מנהלת היורוליג פרסמה היום (שישי) את פרוטוקול הקורונה שייטול כמובן גם על מכבי תל אביב. מלבד הנהלים הרגילים הכוללים שמירה על היגיינה, ממונה קורונה בכל מועדון, הגבלת התקהלות ובדיקות שוטפות שלושה ימים לפני כל משחק, בישרה מנהלת היורוליג שהעונה הסדירה במפעל הבכיר אמורה להסתיים עד ה-13 באפריל 2021 והפלייאוף ב-5 במאי.

בנוסף לכך, במקרה שמשחק לא יוכל לצאת לפועל כמתוכנן, כתוצאה מהוראות משרד הבריאות של המדינה המארחת, המשחק יידחה למועד חדש ובמקרים מסויימים יהיה ניתן להעביר את ההתמודדות למקום חלופי. כל קבוצה תוכל לדחות את משחקיה שלוש פעמים לכל היותר.

במקרה שלא יהיה ניתן למצוא תאריך חלופי, או שמספר הדחיות המרבי הושג, הקבוצה תרשום הפסדים טכניים של 20:0, אך דבר זה לא יוביל לפסילתה. בנוסף עונש דומה יוטל על קבוצה שלא תוכל לרשום שמונה שחקנים כשירים ומועדונים שיסרבו לקיים משחק נגד קבוצה מסוימת ללא סיבה מוצדקת כלשהי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי