מאמן אלבה ברלין: "מכבי תל אביב מועמדת לזכות ביורוליג"

אאיטו רנסס | Pool / Pool

אאיטו רנסס הוותיק החמיא לצהובים לקראת משחק פתיחת היורוליג בהיכל (חמישי ב-21:05): "הם עדיפים עלינו". גם שחקן הפנים יוהאנס טימן שיבח: "מדובר בקבוצה חזקה, עם שחקן איכותי כמו ווילבקין"

(גודל טקסט)

בצל עליית התחלואה והסגר בארץ, אלבה ברלין תמריא היום (רביעי) לישראל לקראת משחק פתיחת היורוליג מחר (21:05) בהיכל מול מכבי תל אביב. הקבוצה הגרמנית, שדורגה אשתקד במקום ה-16 במפעל לפני שהוא נעצר בגלל הקורונה ורשמה תשעה ניצחונות ב-28 משחקים, תקווה להדהים את הצהובים אשר נחשבים לפייבוריטים ברורים לנצח את ההתמודדות.

"כמובן שזו סיטואציה שונה ומוזרה, כי מדינת ישראל נמצאת בסגר בגלל הקורונה", אמר יוהאנס טימן, שחקן הפנים של אלבה, לקראת ההתמודדות ולפני ההמראה. "אנחנו לא ממש יודעים אך מכבי התכוננה לפתיחת היורוליג ועד כמה באמת היא הצליחה להיערך. עם זאת, מדובר בקבוצה חזקה ואיכותית, עם שחקן איכותי כמו סקוטי ווילבקין".

אאיטו רנסס, מאמנה הוותיק של אלבה ברלין, ניתח את יחסי הכוחות ושיבח את היריבה מישראל: "מכבי עדיפה עלינו. צירפנו לא מעט שחקנים חדשים, כך שהמטרה שלנו היא להשתפר בצורה הדרגתית. מכבי החתימה שחקנים מרשימים בקיץ ומנגד גם שמרה על שחקני המפתח שלה. עבורי, היא מועמדת לזכות ביורוליג העונה".

יוהאנס טימן | picture alliance / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי