ספרופולוס: "ניצחון של הרוח, לא היו לנו הרבה אימונים עד עכשיו"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

לאחר ה-73:80 על אלבה ברלין, המאמן היווני סיפר: "קשה לשחק מול קבוצה שהחלה בהכנות לפנינו. ג'ונס הוכיח שהוא שחקן מהטופ. לשחק בלי אוהדים מייצר אווירה קרה". קלויארו: "ההכנה שלנו לא הייתה אידיאלית"

(גודל טקסט)

אחרי שלא זכתה לסיים את עונת היורוליג הנהדרת שחוותה אשתקד, מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) ברגל ימין את עונת 2020/21 במפעל הבכיר באירופה, לאחר שניצחה 73:80 את אלבה ברלין ביד אליהו.

לאחר המשחק, המאמן יאניס ספרופולוס שיתף את תחושותיו: "שיחקנו במשחק הזה בלי אוהדים וזה משהו בשבילי שגורם לאווירה קרה מאוד. כולם יודעים כמה אנחנו מחוברים לאוהדים, גם אני באופן אישי. אנחנו אוהבים אותם".

על המשחק עצמו: "כדורסל זה משחק שקשה מאוד לשחק נגד קבוצה שהתחילה להתאמן הרבה לפנינו. לא שיחקנו משחק יורוליג מאז מרץ, וחשבתי על זה הרבה לפני המשחק. לא ידעתי איך אנחנו נראה, אבל אני חושב שעם הרוח שלנו הצלחנו להפוך את המשחק ולנצח. זה לא היה ניצחון קל אבל הוא חשוב מאוד".

יאניס ספרופולוס, עוז בלייזר | דני מרון

מי שהפתיע הרבה מאוד אנשים היה כריס ג'ונס, שהצטיין במשחקו הראשון ביורוליג עם 12 נקודות ו-7 אסיסטים. מאמנו סיפר עליו: "ידענו איזה איכות יש לו וזה למה הבאנו את מכבי לשם. אני מאמין בו והוא שחקן מהטופ. הוא הוכיח את זה הלילה. הכי חשוב לי עכשיו שהוא ימשיך לעבוד כמו שהוא עובד".

הקבוצה: "אנחנו לא עובדים ביחד אפילו חודש, אבל אפשר להבין ככה כמהאנחנו עוד יכולים להשתפר. אני מצפה שנשתפר עוד ממשחק למשחק. לגבי שחקני הרכש, אני חושב שהם היו רוצים קהל במשחק למרות הלחץ. האוהדים אוהבים את הקבוצה ותומכים בשחקנים. גם אם שחקן מתחיל את המשחק לא טוב, הם ידחפו אותו כל הזמן קדימה".

אנג'לו קלויארו הוסיף: "ברור שכל מה שהיה הוא לא אידיאלי, אפילו רחוק מזה. סיימנו את העונה ביולי ולא הייתה לנו הכנה כמו שאר קבוצות היורוליג. זה בסך הכל המשחק השלישי שלנו מתחילת העונה הזו. אני לא מאמין שנראינו ככה במשחק הראשון ואני גאה בחברים שלי".

אנג'לו קלויארו | דני מרון
עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי