ברצלונה ניצחה 66:76 את צסק"א, זניט הדהימה את אנדולו אפס

ברצלונה נגד צסק"א | האתר הרשמי של ברצלונה

שאראס רשם בכורה מוצלחת באירופה עם בארסה, דייויס (18 נק') הכריע עם דקות סיום אדירות נגד הרוסים. מירוטיץ' הוסיף 17 נק' משלו. הטורקים איבדו יתרון בדקות הסיום והפסידו 73:69 בבית

(גודל טקסט)

אחרי שהעונה הקודמת נעצרה ובוטלה, הערב (חמישי) נפתחה עונת 2020/21 של היורוליג ברחבי אירופה, כאשר כבר במחזור הראשון קיבלנו הפתעה – אנדולו אפס, מוליכת המפעל אשתקד, הפסידה 73:69 לזניט. במשחק מסקרן נוסף, ברצלונה ניצחה 66:76 את צסק"א מוסקבה.

ברצלונה – צסק"א מוסקבה 66:76

הרבה מאוד מעריצים של הכדורסל האירופי חיכו למשחק המרכזי של מחזור הפתיחה ביורוליג, כאשר ברצלונה ניצחה 66:76 את צסק"א מוסקבה בקרב ענקיות אמיתי. כזכור, הקטלונים הגיעו למשחק כאשר מאמנם החדש שאראס רשם בכורה במעפל האירופי עם קבוצתו החדשה, ובארסה שלו כבר הייתה ביתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון.

צסק"א מצידה קלעה 14 נקודות בלבד אחרי 10 דקות של כדורסל, אך הצליחה לחזור למשחק, שהיה צמוד מאוד עד דקות הסיום. מי שהתייצב לדקות הסיום היה ברנדון דייויס (18 נקודות), שהיה האיש החם של שאראס בדרך לניצחון היוקרתי. ניקולה מירוטיץ' קלע 17 נקודות במשחק, אלכס אברינס הוסיף 13 משלו. טוקו שנגליה היה די פושר במשחקו הראשון עם צסק"א באירופה, אך הוביל את קלעיה עם 13 נק'.

אנדולו אפס – זניט 73:69

ללא עוררין, אנדולו הייתה הקבוצה הטובה ביותר בעונה שעברה ביורוליג, וכבר היו כאלה שאמרו שהיא תלך עד התואר, אך כאמור הקורונה עשתה את שלה. למשחק הערב, הקבוצה של ארגין עתאמן הגיעה עם הרבה ציפיות לקראת העונה החדשה, אך מולה עמדה זניט, שהצליחה להראות הרבה אופי בדקות הסיום של המשחק, לקחת את ההובלה ולנצח.

שיין לארקין נעדר מהמשחק הערב, אך הקבוצה שלו הסתדרה בלעדיו ברוב דקות המשחק. למעשה כשמונה דקות לסיום, לוח התוצאות עדיין הראה 53:61 לטובת אנדולו, אבל זניט נהנתה מדקות טובות של קווין פאנגוס, שהוביל מהפך עבור הרוסים. כריס סינגלטון וקרונוסלב סימון החטיאו בשניות הסיום זריקות קריטיות עבור אנדולו, אשר חרצו את גורל המשחק. פאנגוס בסוף סיים עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים. מנגד, ואסילייה מיצ'יץ' קלע 17 נקודות ו-9 אסיסטים שלא הושיעו.

תוצאות נוספות

ולנסיה – וילרבאן 63:65

אולימפיאקוס – ז'לגיריס קובנה 68:67

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי