ניצחונות דחוקים לפנאתינייקוס ולמילאנו, פנרבחצ'ה טיילה. הפסד לריאל מדריד

קונסטנטינוס מיטוגלו | אתר היורוליג

היוונים גברו 76:78 על חימקי מוסקבה בחוץ, שלשת ניצחון של שילדס העניקה לאיטלקים 79:81 על באיירן במינכן, בתום הארכה. 63:77 לקבוצה של קוקושקוב על הסרבים, הבלאנקוס נכנעו 76:63 לבאסקוניה

(גודל טקסט)

עונת היורוליג נפתחה אתמול (חמישי) עם הפתעה גדולה, כשאנאדולו אפס ספגה הפסד ביתי לזניט סנט פטרסבורג, וגם הערב המחזור הראשון ממשיך להוכיח שכל עוד האולמות לא יהיו מלאים לאוהדים, הביתיות אינה משחקת תפקיד: פנאתינייקוס גברה על חימקי מוסקבה ברוסיה, בתום משחק צמוד והפכפך. מי שלא התקשתה לנצח בביתה היא פנרבחצ'ה, שפתחה את העונה ברגל ימין והכניעה את הכוכב האדום בלגרד.

חימקי מוסקבה – פנאתינייקוס 78:76

בדקות הסיום היוונים פיגרו 70:67, אך מהלכים טובים של יאניס פפאפטרו ומרקוס פוסטר הפכו את התוצאה ודייריס ברטאנס הלטבי החטיא בהתקפה האחרונה ניסיון לשלשה, שיכולה הייתה להעניק לרוסים את הניצחון. פפאפטרו הצטיין אצל פאו והוביל את קלעיה עם 16 נקודות, אליהן הוסיף 8 ריבאונדים. קונסטנטינוס מיטוגלו הוסיף 12. דווין בוקר בלט בחימקי עם 15, ברטאנס תרם 14 אך סיים עם 1/7 מחוץ לקשת.

פנרבחצ'ה – הכוכב האדום בלגרד 63:77

הטורקים הרשימו במשחקו הראשון של איגור קוקושקוב ביורוליג. הרכש מהכוכב האדום, לורנזו בראון, הצטיין נגד האקסית עם 17 נקודות. אדגראס אולנובאס הליטאי הוסיף 13, ננדו דה קולו סיים עם 12 ופגע באחוזים נמוכים מהשדה (2/10), אך מסר 7 אסיסטים. ג'ורדן לויד, אקס הפועל אילת, רשם 15 לטובת הסרבים, לנגסטון הול תרם 12.

באיירן מינכן – ארמאני מילאנו 81:79 (אחרי הארכה)

הרבה מאוד ציפיות יש מהקבוצה של אטורה מסינה בעונה הקרובה, אחרי מסע רכש מרשים שהנחית בבירת האופנה את מלקולם דילייני, קייל היינס וג'יג'י דאטומה, בין השאר. מילאנו נחלצה מהפסד כבר במחזור הראשון, תחילה בתום הזמן החוקי בזכות סל של סרחיו רודריגס שהשווה ל-70:70 קצת פחות מדקה לסיום, ולאחר מכן בהארכה, כאשר שאבון שילדס קבר שלשה עם תשע שניות על השעון ובצד השני, ולדימיר לוצ'יץ' החטיא ניסיון מחוץ לקשת. דילייני הצטיין בשורות האיטלקים עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים, היינס הוסיף 16. ווייד בולדווין קלע 18 שלא הספיקו לבאיירן וסנטר מכבי ת"א בעונה שעברה, ג'יילן ריינולדס, רשם דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-11 כדורים חוזרים.

באסקוניה – ריאל מדריד 76:63

כשפאבלו לאסו מנה את הקבוצות החזקות ביותר ביורוליג הוא לא ציין את ריאל מדריד, ונראה שמאמן הבלאנקוס ידע למה. אלופת ספרד רשמה ניצחון מרשים, בעיקר הודות לרבע אחרון מצוין בו ניצחה 14:24. פייריה הנרי, עוד אקס של הפועל אילת, הוביל את באסקוניה עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים. אלק פיטרס הוסיף 18, לוקה וילדוסה ורוקאס גיידראיטיס תרמו 12 כל אחד. 17 של קמפאסו לא מנעו הפסד של ריאל, אדי טבארס וג'ייסי קארול סיפקו 10 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי