ספרופולוס: "לשחקנים לא נוח לשחק במוסקבה". מזרחי לא המריא

יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי ת"א הודה שיש חשש לצאת למשחק ברוסיה אחרי שבצסק"א אובחנו שלושה נדבקים בקורונה: "זו עונה שאי אפשר לחזות מה יהיה בה, אנו נזהרים מסיכונים וכמובן מהאפשרות להידבק מלחיצה". היו"ר נשאר בארץ עקב המגפה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המריאה היום (רביעי) לרוסיה ותתארח מחר (חמישי, 20:00) במוסקבה אצל צסק"א, אשר בשבוע שעבר התגלו בסגל שלה שלושה חולי קורונה, שכמובן ייעדרו מחר מול הקבוצה של יאניס ספרופולוס במסגרת המחזור השני ביורוליג. מי שלא יצא לרוסיה עם הקבוצה, באופן נדיר לגמרי, הוא היו"ר שמעון מזרחי שהחליט לא לטוס למשחק בעקבות מגפת הקורונה, שכן הוא נמצא בקבוצת סיכון.

הבוקר ערכה מכבי תל אביב את האימון האחרון שלה בישראל ולמרות הניצחון במחזור הפתיחה על אלבה ברלין, בעוד צסק"א נכנעה בספרד לברצלונה, מרבית השאלות שהופנו לעבר המאמן היווני עסקו בהתפרצות הקורונה בשורות היריבה.

"זה משחק החוץ הראשון שלנו ביורוליג מאז מרץ ואנחנו מאוד מתרגשים לקראתו", אמר יאניס ספרופולוס, "זה יהיה מסע שונה, לא קל, אבל אנחנו שמחים לצאת. אנחנו נזהרים ונוקטים בכל האמצעים כדי להימנע מסיכון ועושים את הכל כדי לא להידבק. אני רוצה להודות לבעלים שדאגו לטיסת צ'רטר כדי לשמור עלינו".

שחקני מכבי תל אביב נגד אלבה ברלין |

עוד אמר בנוגע לקורונה: "אנחנו יודעים שצסק"א וכל קבוצות היורוליג עושות הכל כדי לשמור על השחקנים שלהן ועל היריבות. זה כבר נהיה חלק מהמשחק, אך כמובן שזה שהאפשרות להידבק מלחיצה. נתפלל שאף אחד לא יידבק ונעשה את הכל כדי לשמור על עצמנו".

על צסק"א: "זו קבוצה חזקה שתמיד שואפת להגיע לפיינל פור. צסק"א גם עשתה עסקאות טובות כדי לבנות את הקבוצה ונכון שהמועדון נפגע מהקורונה, אבל הסגל של צסק"א עדיין מאוד טוב וזו קבוצה מסוכנת בכל סגל שלא תעלה. נצא כדי להילחם וננסה לנצח".

אם השחקנים חוששים: "שוחחנו עם השחקנים על כך. זה קשה לא לחשוב על הבריאות שלך, הם גם לא מרגישים בנוח לשחק במדינה עם מקרי קורונה חדשים, אבל זה חלק מהעונה הזו. עונה שאי אפשר לחזות מה יהיה בה".

היעדרות שחקני צסק"א: "כמובן שזה חיסרון להגיע למשחק בלי שלושה שחקנים, אבל זה גם יכול לשפר את הכימיה שלהם בשל כך שהרוטציה בסגל קצרה יותר. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. גם העובדה שיהיה קהל במשחק עדיפה מאשר לשחק בלי אוהדים".

שחקני מכבי תל אביב נגד אלבה ברלין | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי