ספרופולוס: "הצלחנו להלחיץ את צסק"א, אבל היא קלעה זריקות קשות"

יאניס ספרופולוס | באדיבות צסק"א מוסקבה

לאחר ההפסד 76:72 אצל אלופת אירופה, מאמן מכבי ת"א סיכם: "הם ברחו לנו במשחק, אבל תמיד היינו שם כדי לחזור". הרבע האחרון: "גם כשצמצמנו את ההפרש לשתי נקודות המשחק היה כבר גמור"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) הפסד בכורה לעונת 2020/21, לאחר שנוצחה 76:72 אצל צסק"א מוסקבה, במשחק בו הצהובים היו קרובים מאוד לניצחון, אך מספר שלשות של מייק ג'יימס בסיום המשחק הכריעו.

המאמן יאניס ספרופולוס סיכם את המשחק של קבוצתו: "היה משחק צמוד כל הזמן והיה ברור שהוא יהיה כזה עד הסיום. שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר את הקצב שלהן במהלך המשחק. צסק"א הצליחה לברוח לנו, אבל תמיד היינו שם כדי לחזור למשחק".

היווני המשיך: "ברבע הרביעי הייתה לנו הזדמנות גדולה לנצח כשהובלנו בחמש נקודות, אבל גם לצסק"א יש איכות גדולה מאוד. יש לקבוצה ניסיון והיא יודעת גם איך לחזור. היא קלעה זריקות קשות, לקחה את היתרון והיה לנו קשה מאוד לחזור. נלחמנו עד סוף המשחק, קלענו שתי שלשות וצמצמנו את ההפרש ל-2 נקודות, אבל המשחק היה גמור".

ספרופולוס. "צסק"א הצליחה לברוח לנו, אבל תמיד היינו שם כדי לחזור למשחק". | דני מרון

"כשהובלנו ברבע האחרון לא הצלחנו ליצור יותר לחץ עליהם, והם קלעו עלינו זריקות קשות על ההגנה שלנו. רוב המשחק עשינו עבודה טובה על מייק ג'יימס, הוא קלעי טוב ואם הוא נכנס לקצב הוא תמיד יקלע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי