זניט הפתיעה את ברצלונה, ניצחון לאולימפיאקוס בדרבי

קורי היגינס | אתר היורוליג

יורוליג, מחזור 2: הרוסים ממשיכים לשמור על מאזן מושלם לאחר 70:74 על הקטאלונים. הקבוצה מיוון גברה 70:78 על פנאתינייקוס בתום מותחן. הכוכב האדום הביסה את באסקוניה, ניצחון לבאיירן על אלבה

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי תל אביב הפסידה לצסק"א וגם ריאל מדריד ואנדולו אפס נוצחו, המחזור השני של היורוליג נמשך הערב (שישי) עם חמישה משחקים נוספים. במשחק המוקדם זניט הפתיעה את ברצלונה עם ניצחון 70:74 ברוסיה. לאחר מכן הכוכב האדום ניצחה את באסקוניה, בדרבי הגרמני באיירן מינכן ניצחה בקלות את אלבה, בעוד הדרבי בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס נגמר ב-71:78 לאחרונה.

זניט – ברצלונה 70:74

אחרי הניצחון על צסק"א מוסקבה במחזור הפתיחה, הייתה תחושה שברצלונה נותרה הפייבוריטית המובהקת לזכות השנה בפיינל פור, אך הקבוצה המפתיעה עד כה ביורוליג, הצליחה להנחיל לקטאלונים הפסד בכורה עוד במחזור השני. ברצלונה הייתה טובה יותר, אך היא לא הצליחה לברוח לזניט שחזרה לעניינים ברבע האחרון והמשיכה לשמור על מאזן מושלם הודות בילי בארון ואלכס פוית'רס שקלעו 16 נקודות כל אחד. מנגד, 14 של ניקולה מירוטיץ' לא סייעו לברצלונה.

פנאתינייקוס – אולימפיאקוס 78:71

בפעם הראשונה מאז תקופות הקורונה, שתי הקבוצות נפגשו באואקה לעיני יציעים ריקים, אך סיפקו לנו קרב צמוד כמעט עד לסיום המשחק, שנגמר בניצחון בכורה של הקבוצה מליגת המשנה ביוון. הפתיחה הייתה שייכת לאורחת שעלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. הירוקים ניסו לחזור ואף הורידו את המינוס ל-4 בלבד, אבל אולימפיאקוס שמרה על ההובלה עד הסיום והנחילה ליריבה השנואה הפסד ראשון ביורוליג. גיורגיוס פרינטזיס בלט בשורות המנצחת עם 17 נקודות, שאקיל מקיסיק הוסיף 10. מנגד, אקס חולון מרקוס פוסטר בלט אצל פאו עם 17 נקודות.

הכוכב האדום – באסקוניה 73:90

דווקא לאחר הניצחון על ריאל מדריד, אלופת ספרד נעצרה דווקא על ידי הכוכב האדום, שלא נחשבת מבין הקבוצות החזקות בליגה. הכוכב האדום הייתה גדולה על הבאסקים שהגדילה את ההפרש ככל שהמשחק התקדם עד שהגיע ל-23 באמצע הרבע הרביעי. ג'ורדן לויד אקס הפועל אילת סיים ערב מפלצתי של 30 נקודות, מרקו סימונוביץ' תרם 16. מנגד, 26 נקודות של רוקאס גיידראיטיס לא הספיקו לאלופת ספרד.

תוצאות נוספת

אלבה ברלין – באיירן מינכן 90:72

אולימפיה מילאנו – וילרבאן 73:87

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי