זניט פנתה ליורוליג: "רוצים לשחק, אבל נותרנו עם שישה שחקנים"

שחקני זניט
שחקני זניט | Alexander Demianchuk\TASS via Getty Images

נגיף קורונה ממשיך להתפשט בקבוצות הרוסיות ואחרי שחימקי הפסידה לז'לגיריס עם שבעה שחקנים בסגל, כעת גם הקבוצה שהחלה את העונה עם שני ניצחונות מרשימים בבעיה לקראת משחקיה בספרד ומבקשת דחייה

(גודל טקסט)

ביום שבת נאלצה חימקי מוסקבה לרשום בסגל שמונה שחקנים בלבד, מהם רק שבעה כשירים, בעקבות התפרצות נגיף קורונה בקבוצה. היא הצליחה להחזיק מעמד בפתיחה, אולם ככל שהמשחק התקדם והעייפות הצטברה, הקבוצה קרסה ובסופו של דבר נכנעה 84:70 לז'לגיריס.

כעת נקלעה לסיטואציה דומה גם זניט, שנותרה גם היא עם שמונה שחקנים בלבד בעקבות התפרצות הנגיף רגע לפני משחקיה נגד הספרדיות באסקוניה ו-ולנסיה. על פי תקנון היורוליג, משחק ייערך אם קבוצה יכולה לרשום שמונה שחקנים בלבד, אך זניט מבקשת לדחות את המפגש בטענה שמתוך אותם שמונה, שניים הם שחקני קבוצת הנוער.

"אנחנו רוצים לשחק, אבל זה פשוט בלתי אפשרי ככה", אמר המנהל המקצועי אלכסנדר צרקובני, "אנחנו יכולים להגיע למינימום הנדרש של שמונה שחקנים, אבל נצטרך לשם כך לצרף שני שחקנים מהנוער ואני לא חושב שיש סיבה שנעשה את זה".

קיי.סי ריברס
קיי.סי ריברס | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

עוד אמר צרקובני: "בכל יום מתווסף לנו בקבוצה חולה נוסף ואין שום יכולת לדעת אם זה לא יקרה לנו שוב עד סוף השבוע. חוץ מזה, אם שחקן יימצא חיובי בקרוב אז הוא יצטרך להישאר שבועיים בבידוד בספרד. אנחנו מבצעים בדיקות בכל יום, נוקטים בכל אמצעי הזהירות ומבודדים את הנדבקים באופן מיידי. כעת אנחנו ממתינים להחלטת היורוליג".

נזכיר כי זניט החלה את עונת היורוליג עם שני ניצחונות מרשימים למדי, תחילה בטורקיה על אנדולו אפס וביום שישי הכניעה 70:74 את ברצלונה. היא לא צפויה לצאת לספרד לקראת המחזור הכפול שייצא לדרך מחר, אולם החלטת היורוליג טרם נמסרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי