ניקולה מירוטיץ' חיובי לקורונה, וילרבאן – פנאתינייקוס בוטל

ניקולה מירוטיץ' | Joan Valls/Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

הפורוורד גילה כי הוא הנדבק שעליו הודיעה ברצלונה לאחר המשחק נגד זניט, שחלק גדול משחקניה נדבקו ושני משחקיה הקרובים ביורוליג בוטלו. מספר המאומתים אצל הצרפתים עלה ל-11, המפגש בינם לבין הירוקים בוטל גם כן

(גודל טקסט)

שארונאס יאסיקביצ'יוס כבר הספיק לחזור לספסל ברצלונה לאחר שהשלים מנגיף הקורונה, אולם המועדון הקטלאני הודיע שלשום (ראשון) על נדבק חדש בסגל שלה, מבלי לגלות את שמו של השחקן. היום התברר כי מדובר בניקולה מירוטיץ', שהודיע על כך באמצעות חשבון הטוויטר שלו ויחמיץ את משחק היורוליג נגד ולנסיה הערב.

"אני מרגיש טוב ופועל לפי הנהלים הרפואיים. רוצה לאחל בהצלחה לחבריי לקבוצה, אתמוך בכם מרחוק!", כתב מירוטיץ'. ביום שישי האחרון ברצלונה חזרה מסנט פטרסבורג, שם פגשה את את זניט שסבלה מהתפרצות גדולה של וירוס הקורונה ונותרה עם שישה שחקנים כשירים בלבד, כך שככל הנראה, ההדבקה קרתה במהלך שהותו של הפוורורד הספרדי-מונטנגרי ברוסיה.

זניט הייתה אמורה לשחק הערב נגד באסקוניה וביום שישי נגד ולנסיה, אך לאחר שנותרה עם שישה שחקנים פנתה להנהלת היורוליג שביטלה את שני המשחקים, כאשר בשלב זה טרם נקבע האם הרוסים יספגו הפסדים טכניים. עוד משחק שהיה אמור להתקיים הערב ובוטל הוא זה שבו וילרבאן הייתה אמורה לפגוש את פנאתינייקוס. מספר החולים המאומתים בקבוצה הצרפתית עלה היום ל-11 וגם במקרה שלהם, יוחלט בהמשך האם יפסידו טכנית.

מירוטיץ'. יחמיץ את המשחקים הקרובים | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי