אנאדולו הביסה את אלבה 72:93, ז'לגיריס ניצחה את הכוכב האדום

לוק סיקמה, כריס סינגלטון | Moritz Eden/City-Press GmbH via Getty Images

הליטאים רשמו ניצחון שלישי במחזור השלישי של היורוליג בתום משחק צמוד ומותח מול הסרבים. ג'ורדן לויד, אקס הפועל אילת, בלט אצל המפסידה והוביל את רשימת הקלעים בהתמודדות עם 19 נק'. בהמשך: ברצלונה נגד ולנסיה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק מחר (רביעי) מול באיירן מינכן, אבל המחזור השלישי של היורוליג יצא לדרך כבר הערב עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם של היום, ז'לגיריס נשארה מושלמת אחרי 69:75 על הכוכב האדום. לאחר מכן, אנאדולו אפס הביסה 72:93 את אלבה ברלין. בהמשך, ברצלונה תשחק מול ולנסיה. המשחקים בין אסוול ליון-וילרבאן לפנאתינייקוס ובין באסקוניה לזניט נדחו.

אלבה ברלין – אנאדולו אפס 93:72

אחרי שני הפסדים, אנאדולו רשמה ניצחון בכורה העונה ביורוליג כשהביסה את הגרמנים, שהפסידו בשלושת המחזורים הראשונים וימשיכו לחכות לניצחון הראשון שלהם. מהרבע הראשון הטורקים לקחו את היוזמה על המשחק וסיימו אותו בפער אדיר של 15 נקודות – 14:29. אלבה לא הובילה בשום שלב במשחק, וההפרש נשאר פחות או יותר על כנו עד לסיום, כאשר בשיאו עמד על 23 נקודות לקראת סיום המשחק. טיבור פלייס להט עם 23 נק' ושישה ריבאונדים אצל המנצחת, וסיליה מיצ'יץ' סיפק דאבל-דאבל מצוין עם 13 נק' ולא פחות מ-13 אסיסטים.

הכוכב האדום – ז'לגיריס 75:69

זה היה משחק צמוד וקשה, אך לבסוף הליטאים ניצחו והשיגו ניצחון שלישי בשלושת המשחקים הראשונים – מאזן מושלם. הסרבים פתחו טוב יותר את המשחק, אך ז'לגיריס חזרה לאט לאט ברבע הראשון שהסתיים ב-19:19. לקראת סוף הרבע השני האורחים כבר החלו לפתוח יתרון, אך לא הצליחו לברוח, והם ירדו למחצית ביתרון שש נקודות. שלשה בפתיחת הרבע השלישי העניקה לז'לגיריס את יתרון השיא שלה במשחק, תשע נקודות, אך המשחק המשיך להיות צמוד והליטאים סיימו את הרבע השלישי ב-60:62.

סטיב וסטוריה, ג'ורדן לויד | Marko Metlas/Euroleague Basketball via Getty Images

גם הרבע האחרון המשיך להיות צמוד ומותח, כאשר דקה וחצי לסיום התוצאה עמדה על 67:69 לזכות ז'לגיריס והכוכב האדום לא ויתרה, אך לבסוף נכנעה. ג'ורדן לויד, אקס הפועל אילת, בלט אצל המפסידה והוביל את רשימת הקלעים במשחק עם 19 נקודות, אליהם הוסיף חמישה ריבאונדים. לוקאס לקאביצ'יוס הוביל את קלעי המנצחת עם 16 נק'.

ג'ורדן לויד | Marko Metlas/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי