ברצלונה ניצחה את פנאתינייקוס בהארכה, ז'לגיריס נותרה מושלמת

ניק קלאת'יס | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

ללא מירוטיץ', הספרדים נגררו למותחן גדול נגד הירוקים וניצחו 89:97. 24 נק' להיגינס, דייויס תרם 20 משלו. קלאת'יס קלע 14 נגד האקסית. הצגה אדירה של הליטאים עם 73:89 על אנאדולו. הייז צלף 17 נק'

(גודל טקסט)

לאחר הדרמות שנרשמו אתמול (רביעי), המחזור הרביעי ביורוליג המשיך הערב עם שני משחקים מסקרנים. במשחק המוקדם, ז'לגיריס קובנה רשמה ניצחון אדיר על אנאדולו אפס ושמרה על מאזן מושלם. לאחר מכן, ברצלונה השלימה ניצחון 89:97 אחרי מותחן נגד פנאתינייקוס.

ברצלונה – פנאתינייקוס 89:97

ללא ניקולה מירוטיץ', שנדבק בקורונה, בארסה ופאו סיפקו משחק צמוד ב"פלאו בלאוגרנה" שהיה ריק מאוהדים. שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה לא מדויקת מעט, הקטלונים של שאראס קלעו 13 נקודות בלבד בתום 10 הדקות הראשונות, אך לאחר מכן איזנו את זה וירדו למחצית ביתרון מינימלי של 35:36. במהלך הרבע השלישי הצליחה פנאתינייקוס לברוח ליתרון דו ספרתי, אך יכולת נהדרת של ברנדון דייויס וקורי היגינס החזירו את ברצלונה למשחק.

מאותו רגע המשחק הפך לקרב חפירות, כאשר שניות ספורות לסיום הצליחה הצליחו המקומיים לעלות ליתרון של שלוש נקודות, ובהתקפה האחרונה של המשחק קיבלו היוונים שריקה לעבירה בזריקה לשלשה, לאונידס קסלאקיס קלע את כולן ושלח את המשחק להארכה.

ניצחון מותח של ברצלונה על פנאתינייקוס | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

ניק קלאת'יס פגש לראשונה את פנאתינייקוס מאז שעזב אותה וסיפק משחק נהדר עם 14 נקודות. קייל קוריץ' ואדם האנגה עשו את ההבדל עבור ברצלונה בהארכה עם שלשות חשובות והעניקו לה את הניצחון. קורי היגינס סיים בתוך הקלעי הבכיר עם 24 נק' במשחק, דייויס אחריו עם 20 משלו. מנגד, מרקוס פוסטר צלף 24 נק'.

ז'לגיריס קובנה – אנאדולו אפס 73:89

כ-7,000 צופים ליטאים נכחו הערב באולמה של ז'לגיריס וצפו בקבוצה שלהם מתבססת במקום הראשון של היורוליג. לאחר פתיחת עונה נהדרת, הכוללת שלושה ניצחונות בשלושת המחזורים הראשונים, הקבוצה של מרטין שילר פשוט רקדה על הפרקט מול הטורקים, שכזכור היו הקבוצה הטובה ביותר במפעל אשתקד עד להשבתתו.

הבריחה של ז'לגיריס החלה כבר ברבע הראשון, בו היא קלעה 25 נקודות מול 16 בלבד של אנאדולו. חמישה שחקנים בירוק-לבן סיימו את המשחק עם ספרות כפולות בנקודות, כאשר הבולט מבין כולם היה נייג'ל הייז עם 17 נקודות, מריוס גריגוניס ולוקאס לקאביציוס הוסיפו 12 כל אחד. מנגד, בראיינט דאנסטון צלף 20 נקודות עבור אנאדולו, שלא הספיקו.

הייז. ה-MVP של ז'לגיריס | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי