68:82 לפנאתינייקוס על פנרבחצ'ה, ז'לגיריס כבר לא מושלמת

שחקני פנאתינייקוס חוגגים | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

יורוליג: היוונים גברו על הקבוצה הטורקית, נמניה נדוביץ' להט עם 28 נקודות. הליטאים נכנעו 94:82 לוולנסיה אחרי קריסה ברבע השלישי ורשמו הפסד בכורה העונה. צסק"א הפסידה לכוכב האדום בהארכה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של היורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים מסקרנים. במשחק המוקדם, ז'לגיריס קובנה רשמה הפסד בכורה העונה כשאר נוצחה בביתה נגד ולנסיה. לאחר מכן, פנאתינייקוס ניצחה 68:82 את פנרבחצ'ה. במשחק נוסף, הכוכב האדום ניצחה את צסק"א מוסקבה 84:86 אחרי הארכה, לאחר שבתום רבע הרבעים התוצאה עמדה על 73:73.

פנאתיניייקוס – פנרבחצ'ה 68:82

אחרי שהפסידו לאולימפיאקוס וברצלונה, היוונים שבו לנצח כשגברו על הקבוצה הטורקית, אשר סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים. פאו לקחה שליטה כבר מהרבע הראשון, אותו סיימה ביתרון בן תשע נקודות – 13:22. היא הובילה גם לאורך כל הרבע השני (בשיא הפרש של 12 נק'), וירדה למחצית עם 30:37. פנר לא ויתרה, ומהלך הרבע השלישי השוותה לראשונה מאז הסל השני של המשחק, אך לא הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון ושוב היוונים השתלטו על העניינים וסיימו את הרבע ב-56:62. הקצב נמשך גם ברבע האחרון ופנאתינייקוס רק הגדילה והגדילה את היתרון – עד שהצליחה לסיים את המשחק בהפרש הגבוה ביותר אשר השיגה במשחק.

נמניה נדוביץ' להט אצל פאו עם 28 נקודות, קייפר סייקס הוסיף 11 נק', ארבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. לורנזו בראון קלע עבור פנרבחצ'ה 17 נק' והוסיף ארבעה ריב' ושישה אס'. אחמט דובריוגלו הוסיף 15 נק'.

שחקני פנאתינייקוס חוגגים | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

ז'לגיריס – ולנסיה 94:82

רק בשבוע שעבר רשמה ז'לגיריס ניצחון אדיר על אנאדולו אפס, הקבוצה שהובילה את היורוליג בעונה שעברה, והערב הליטאים איבדו את המאזן המושלם עם תצוגה לא טובה מול ולנסיה. הקבוצה הספרדית, בהובלתו של המאמן ז'אומה פונסארנאו, הציגה משחק התקפה נהדר באולם בליטא בו נכחו לא פחות מ-6,000 צופים.

למעשה, הרבע השלישי במשחק היה רגע המהפך. הירוקים כבר הובילו 37:45 בתום שני רבעים, אך פשוט לא עלו מחדר ההלבשה ואפשרו לספרדים לקלוע 30 נקודות על הראש שלהם, כשמנגד ז'לגיריס קלעה 12 בלבד. בויאן דובלביץ' המונטנגרי סיים את המשחק בראש רשימת הקלעים של ולנסיה עם 16 נקודות, כמו גם ואניה מרינקוביץ'. ניקולה קאליניץ' מיד אחריהם עם 14 משלו.

הפסד ביתי לז'לגיריס | אתר היורוליג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי