ריאל הביסה 82:100 את באיירן, ז'לגיריס חזרה לפסגת היורוליג

ג'ייסי קארול | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

הבלאנקוס קטעו את הרצף השלילי עם משחק אדיר מול הגרמנים. 19 נק' לקארול, יול הבריק ברבע האחרון. הליטאים התקשו מול וילרבאן, אך עם 74:83 שבו למקום הראשון. צסק"א ניצחה 75:84 את ולנסיה

קבוצות: צסק"א מוסקבה
(גודל טקסט)

מלבד הפסה של מכבי תל אביב הערב (חמישי), המחזור השישי ביורוליג נערך במספר מוקדים שונים באירופה. במוקד, ריאל מדריד הביסה 82:100 את באיירן מינכן וקטעה את הרצף הרע, צסק"א ניצחה את ולנסיה ברבע אחרון נפלא. ז'לגיריס חזרה לפסגה עם אחרי ניצחון קשה על וילרבאן.

ריאל מדריד – באיירן מינכן 82:100

אחרי שני הפסדים רצופים, ריאל מדריד שמה מאחוריה את פתיחת העונה הרעה ביורוליג עם ניצחון גדול על באיירן מינכן, שפתחה את העונה עם רצף אדיר עבורה. במשחק הערב במדריד, ג'ייסי קארול (19 נק') וטריי תומפקינס (16 נק') הובילו את הספרדים בגדול, כאשר ברבע האחרון גם סרחיו יול הוותיק (14 נק', 3/4 משלוש) התעלה עם שלשות אופייניות.

כבר אחרי הרבע הראשון ריאל אותתה שהיא הולכת לנצח בגדול וסיימה אותו עם 17:27. באיירן חזרה למשחק ברבע השני, אבל הרבע השלישי היה סיפור המשחק. רודי פרננדס, ביחד עם אוסמאן גארובה, הובילו את הקבוצה של פבלו לאסו לבריחה המיוחלת. פאקונדו קמפאצו היה בערב מאכזב עבורו עם חמש נקודות בלבד, אבל חבריו הסתדרו נהדר גם בלי היכולת המוכרת שלו.

יול מול בולדווין. הספרדי הבריק בסיום | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

כזכור, הבווארים הובילו את היורוליג בעקבות התוצאות האחרונות שלהם, והערב הם נהנו מממשחק אדיר של ווייד בולדווין, שקלע 18 נקודות נגד ריאל. ג'יילן ריינולדס, אקס מכבי תל אביב, הציג שוב משחק נהדר במפעל האירופי כאשר צלף 15 נקודות משלו.

צסק"א מוסקבה – ולנסיה 75:84

אלופת אירופה פתחה את העונה בצורה רעה עבורה, אבל הערב היא השלימה ניצחון חשוב על ולנסיה הנחשבת לקבוצה חזקה. המפתח לניצחון של הרוסים היה רבע רביעי כמעט מושלם מחוץ לקשת, אשר הוביל אותם למאזן 3:3.

מייקס ג'יימס הגיע כבר במחצית לנקודות כפולות כאשר בסיום היו לו 17 נקודות ו-5 אסיסטים. וויל קלייברן, שנראה טוב בעונת החזרה שלו לפרקט הוסיף 15 משלו, כולל מספר זריקות קלאץ' חשובות. בצד הני של המגרש, ניקולה קאליניץ' בלט אצל ולנסיה עם 15 נקודות, אבל שאר החברים שלו לקבוצה הספרדית פשוט לא עזרו לו.

וילרבאן – ז'לגיריס 83:74

וילרבאן היא אחת מהקבוצות שנפגעו במיוחד מנגיף הקורונה, והערב היא רשמה את הפסד שלישי ביורוליג מתוך שלושה משחקים. ברבע הראשון היה נדמה שהצרפתים בדרך לניצחון לא צפוי, לאחר שעצרו את הליטאים על 12 נקודות בלבד. ברבע השני ז'לגיריס חידדה את המשחק ההגנה שלה, ובמחצית השנייה היא עצרה את יריבתה על 24 נקודות בלבד, מה שהיה המפתח שלה למהפך, מה שהוביל את המשחק לדקות סיום מותחות.

כדקה לסיום, מאריוס גריגוניס סחט סל ועבירה, מה שהיה המהלך הקריטי במשחק עבור ז'לגיריס. גריגוניס היה גם הקלע המצטיין במשחק עם 25 נקודות. מנגד, צ'ארלס קאודי (18) ודייויד לייטי (16) בלטו אצל המארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי