ברצלונה דרסה את אלבה ושבה לפסגה, אולימפיאקוס ניצחה את זניט

ניק קלאת'ס | Andreas Gora/picture alliance via Getty Images

למרות הניצחון על צסק"א, הגרמנים התפרקו מול הספרדים וספגו 103:67 בבית. מירוטיץ' בראש הקלעים עם 18 נק'. הרוסים חזרו מהקורונה ונוצחו 66:75 על ידי היוונים. וילרבאן רשמה ניצחון בכורה נגד באסקוניה

(גודל טקסט)

מלבד הפסדה של מכבי ת"א הערב (חמישי) המחזור השביעי ביורוליג המשיך עם שלושה משחקים נוספים. במוקד, ברצלונה הביסה 67:103 את אלבה ברלין. בנוסף, אולימפיאקוס גברה 66:75 על זניט, וילרבאן ניצחה את באסקוניה ורשמה ניצחון בכורה העונה עבורה במפעל.

אלבה ברלין – ברצלונה 103:67

שאראס וחניכיו פשוט טיילו לעבר הניצחון הערב והמקום הראשון בטבלה. הגרמנים אמנם הפתיעו בגדול במחזור הקודם עם ניצחון על צסק"א מוסקבה, אבל היום לא היה להם תשובה להתקפה הספרדית. בהובלתו של ניקולה מירוטיץ', בארסה ברחה לדו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון.

אלבה לא הצליחה למחוק את הפער, למרות משחק טוב של סימונה פונטצ'יו (17 נק'), ולמעשה ברצלונה רק פתחה עוד יותר את הפער. מלבד מירוטיץ' (18 נק'), ארבעה שחקנים נוספים קלעו בספורות כפולות במשחק – אלכס אברינס (17), רולאנד סמיתס (13), פפיר אוריאולה (12) וקורי היגינס (11).

מירוטיץ' הוביל את בארסה לניצחון | Regina Hoffmann/Euroleague Basketball via Getty Images

זניט – אולימפיאקוס 75:66

זניט חזרה לפעולה אחרי תקופה ארוכה בה הייתה מושבעת בגלל מכת קורונה שספגה הקבוצה. אחרי שני ניצחונות, הרוסים ספגו הפסד בכורה העונה, בעיקר בשל רבע שני דל במיוחד (7:22 לטובת היוונים). בדקות הסיום זניט הצליחה לצמק לשלוש נקודות בלבד, אבל לצערה אולימפיאקוס רצה עם שבע נקודות ללא מענה ולמעשה סגרה את העניין.

באסקוניה – וילרבאן 88:86

בצורה דרמטית, אלופת צרפת השיגה ניצחון בכורה העונה ביורוליג וכעת לא נשארו קבוצות במפעל ללא ניצחון. הספרדים כבר הובילו אחרי הרבע הראשון, אבל במהלך ברבע השני האורחים ביצעו מהפך במשחק וקבעו כי המשחק יהיה צמוד עד הסיום. בדקות הסיום וילרבאן העלתה הילוך ורצה כל הדרך לניצחון שלה. שארל קאהודי קלע מהעונשין את הנקודות המכריעות במשחק. כמו קאהודי, גם אנטואן דיו תרם 15 נק' במשחק.מוסטפה פול הוביל את רשימת הקלעים עם 19 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי