יוצאת מהמשבר: 90:93 לריאל מדריד על ז'לגיריס

סרחיו יול | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

לאחר פתיחת העונה הרעה, הספרדים חיברו ניצחון שני ברצף באולם בקובנה וגרמו לליטאים לאבד גובה בצמרת. שיא קריירה ביורוליג לטבארס עם 22 נק'. במקביל, פנרבחצ'ה ניצחה 71:83 את חימקי. צסק"א ניצחה את פנאתינייקוס

(גודל טקסט)

המחזור השביעי ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם חמישה משחקים נוספים, כאשר במוקד ריאל מדריד ניצחה אצל ז'לגיריס קובנה. במקביל פנרבחצ'ה טיילה מול חימקי מוסקבה וניצחה בקלילות. לאחר מכן, צסק"א מוסקבה גברה על פנאתינייקוס ביוון, ולנסיה נציחה את מילאנו בספרד ובאיירן מינכן ניצחה את הכוכב האדום.

ז'לגיריס קובנה – ריאל מדריד 93:90

אפשר לומר שריאל מדריד כבר רגל וחצי מחוץ לפציחת העונה הרעה שפקדה את המועדון בזירה האירופית. הבלאנקוס רשמו הערב ניצחון שני ברציפות, כשהם עושים זאת במגרש קשה מאוד בקובנה, נגד ז'לגיריס שאיבדה גובה בצמרת.

וולטר טבארס קלע שיא קריירה עבורו ביורוליג עם 22 נקודות, כולל 9 מ-9 מהשדה. בנוסף, כוכב המשחק הוסיף גם 12 ריבאונדים וסיים עם דאבל-דאבל. פאקונדו קמפאצו להט גם הוא על הפרקט עם 19 נקודות ו-10 אסיסטים.

טבארס. שיא קריירה ביורוליג | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

פנרבחצ'ה – חימקי מוסקבה 71:83

פנרבחצ'ה קטעה רצף של שלושה הפסדים במחזור שעבר נגד מכבי ת"א, והערב היא שוב פגשה יריבה נוחה בדמותה של חימקי. למרות שהובילו בבטחה בכל המשחק, במהלך הרבע השלישי הטורקים ברחו לגמרי לרוסים והבטיחו את הניצחון. החדשות הרעות עבור הקבוצה מאיסטנבול היא הפציעה של נאנדו דה קולו, שיצא מהמשחק במהלך הרבע הראשון. ג'ארל אדי ודישון פייר הובילו את פנר לניצחון במשחק עם 16 נקודות לכל אחד, בובי דיקסון הוסיף 10 משלו.

פנאתינייקוס – צסק"א מוסקבה 89:83

אלופת אירופה חיברה ניצחון שני ברצף, במשחק בו היא הובילה בכל הזמן. למקות רגעים בהם היה נדמה שהיוונים מצמקים את ההפרש ונכנסים למשחק, ערב נהדר של וויל קלייברן, ששוב הפציץ עם 15 נקודות ושבעה כדורים חוזרים, מנע מהרוסים לאבד את הניצחון. דרון היליארד הוסיף 14 נקודות, כולל 4 מ-6 מחוץ לקשת. דניאל האקט קלע 13 נק' ומייק ג'יימס תרם 10 משלו ו-5 אסיסטים. מנגד, נמניה נדוביץ' קלע 19 נקודות עבור הירוקים.

תוצאות נוספות

ולנסיה – מילאנו 81:86

באיירן מינכן – הכוכב האדום 59:71

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי