שחקני מילאנו נדבקו בקורונה, הקבוצה הפסיקה את פעילותה

סרחיו רודריגס | Roberto Finizio/Getty Images

הקבוצה האיטלקית הודיעה על התפרצות הנגיף בקרב אנשיה, באירופה עלו דיווחים סותרים בנוגע למספר החולים. ארבעת המשחקים הקרובים צפויים להתבטל. בעוד 17 ימים, מסינה ושחקניו אמורים להגיע לישראל

(גודל טקסט)

הגל השני של מגפת הקורונה באירופה ממשיך להכות גם בקבוצות הכדורסל ולהשפיע על עונת היורוליג. רק לפני שבוע המאמן הראשי שלה, אטורה מסינה, קרא לראשי היורוליג להקפיא את המפעל, והערב (שני) ארמאני מילאנו האיטלקית הודיעה כי "מספר אנשים בסביבת הקבוצה" נמצאו חיוביים לנגיף ובעקבות כך, הקבוצה הפסיקה את פעילותה באופן מיידי.

על פי הודעת המועדון, כל הנדבקים אסימפטומטיים בשלב זה ושוהים כמובן בבידוד, כאשר מחר בבוקר כלל אנשי הקבוצה יעברו בדיקות נוספות. אטורה מסינה ושחקני מילאנו היו אמורים להמריא מחר לרוסיה, לטובת השלמת המשחק נגד זניט סנט פטרסבורג שנדחה מהמחזור החמישי. ביום שלישי היה מתוכנן לאיטלקים משחק חוץ נוסף, נגד חימקי מוסקבה, אלא שגם קיומה של ההתמודדות הזו בספק גדול בשל ההתפרצות.

בינתיים, באירופה עלו דיווחים סותרים בנוגע למספר הנדבקים, שהקבוצה לא פירטה את שמותיהם ותפקידיהם במועדון. בספרד נטען כי שמונה שחקני מילאנו נדבקו, בעוד ב"ספורטנדו" האיטלקי נכתב כי מדובר בחמישה שחקנים בלבד. כך או כך, הנשאים יחמיצו את המשחקים הקרובים, כולל השניים הביתיים בשבוע הבא, נגד הכוכב האדום בלגרד וז'לגיריס קובנה, שגם הם בסכנת קיום. בעוד 17 ימים אמורה מילאנו להגיע לישראל לטובת המשחק המשחק נגד מכבי תל אביב, אך לאחר ההתפתחויות הערב, גם אם הקבוצה אכן תגיע ארצה, היא תעשה זאת כשמצבה רעוע ביותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי