לפני מכבי ת"א: ריאל מדריד ניצחה בסרביה. אנאדולו גברה על פאו

טריי תומפקינס | אתר היורוליג

הבלאנקוס, שיארחו את הצהובים ביורוליג ברביעי הקרוב, חזרו מפיגור דו ספרתי ל-67:73 על הכוכב האדום בחוץ, תומפקינס בלט עם 14 נקודות. הטורקים הנחילו לירוקים הפסד שני רצוף, 80:77 בזכות שיא קריירה של מיציץ'

(גודל טקסט)

המחזור השמיני ביורוליג מגיע הערב (שישי) לסיומו ובמשחק הראשון מבין ארבעה שנערכים זה אחר זה, ריאל מדריד ניצחה בחוץ את הכוכב האדום בלגרד, חמישה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב. בנוסף, אנאדולו אפס נהנתה מהצגה של ואסילייה מיציץ' בדרך לניצחון על פנאתינייקוס ביוון ובאיירן מינכן הכניעה את ולנסיה.

הכוכב האדום בלגרד – ריאל מדריד 73:67

הבלאנקוס ממשיכים לתקן את פתיחת העונה המקרטעת והערב רשמו ניצחון שלישי רצוף ורביעי בסך הכל, אחרי שהתאוששו מפיגור דו ספרתי מוקדם, שהגיע בשיאו ל-13 נקודות ועמד גם על 11 במהלך הרבע השני. מחצית שנייה נהדרת בהגנה, במהלכה עצרו את הסרבים על 25 נקודות בסך הכל, עזרה לשחקניו של פאבלו לאסו להפוך את התוצאה בדרך לניצחון. טריי תומפקינס הוביל את ריאל מדריד עם 14 נקודות, אנתוני רנדולף תרם 13 וג'ייסי קארול וסרחיו יוי הוסיפו 9 כל אחד. עבור הכוכב האדום זה היה הפסד חמישי העונה ושלישי ברציפות, 22 נקודות של ג'ורדן לויד ו-16 של קורי וולדן לא הספיקו על מנת למנוע את זה.

פנאתינייקוס – אנאדולו אפס 80:77

שיין לארקין איננו, אך ואסילייה מיציץ' ישנו – ועוד איך ישנו. הרכז הסרבי, שנע מפתיחת העונה הנוכחית בין הופעות גדולות למשחקים פושרים, התפוצץ הערב על הירוקים מאתונה עם שיא קריירה בנקודות והוביל את אלופת טורקיה לניצחון שלישי רצוף באירופה ושביעי ברציפות בכל המסגרות. פנאתינייקוס הובילה לאורך כל המחצית הראשונה, אך לא הצליחה לברוח ליותר משבע הפרש.

ברבע השלישי המופע של מיציץ' הגיע לשיאו: הרכז קלע את כל תשע הנקודות הראשונות של אנאדולו אפס אחרי ההפסקה, כולל שלשה שהעניקה לקבוצתו יתרון ראשון מאז הרבע הפותח, כאשר החל מאותו הרגע המארחת הובילה כל הדרך לניצחון. הרכז הסרבי היה אחראי ל-17 מ-23 הנקודות של הטורקים ברבע השלישי, הפער גדל ל-10 ברבע האחרון ולקראת הסיום מיציץ' יצא בעבירה חמישית, מה שגרם לחבריו להסתבך קצת, אך בסופו של דבר זה נגמר בניצחון. את הערב סיים מיציץ' עם 33 נקודות, כשקרוניסלב סימון היה היחיד בספרות כפולות מלבדו, עם 12. בצד של פאו, שרשמה הפסד שני רצוף ורביעי בשישה משחקים, שלווין מאק בלט בהופעת הבכורה שלו בקבוצה היוונית עם 18 נקודות. יורגוס פפאיאניס הוסיף 16.

ואסילייה מיציץ' | אתר היורוליג

באיירן מינכן – ולנסיה 79:90

הבווארים המשיכו בפתיחת העונה המצוינת שלהם, עם ניצחון שני רצוף ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים. הספרדים, מצדם, מפגינים חוסר יציבות ורשמו את הפסדם השלישי העונה, כאשר במאזן משחק אחד פחות. לאחר שלושה רבעים הפכפכים וצמודים, באיירן קלעה 28 נקודות ב-10 הדקות האחרונות ועצרה את היריבה שלה על 19 בלבד. ולדימיר לוצ'יץ' כיכב בשורות המנצחת עם 22 נקודות ושבעה כדורים חוזרים, פול ציפסר הוסיף 20. 18 של קלמן פרפליץ' ו-12 של בויאן דובלייביץ' לא הושיעו את ולנסיה.

תוצאה נוספת: וילרבאן – זניט סנט פטרסבורג 66:53

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי