באיירן גברה 71:74 על אנאדולו, צסק"א ניצחה את ז'לגיריס בביתה

טיבור פלייס | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

יורוליג: הבווארים ניצחו משחק רביעי ברציפות ועלו למקום השני, 78:87 לרוסים בליטא, חימקי ניצחה 83:88 את זניט. באסקוניה הביסה 68:86 את פנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי של היורוליג יצא היום (שלישי) לדרך עם מספר משחקים מעניינים. באיירן מינכן גברה 71:74 על אנאדולו אפס בזכות מהפך גדול ברבע האחרון, בהמשך צסק"א מוסקבה ניצחה את ז'לגיריס קובנה בליטא והמשיכה את רצף הניצחונות. חימקי מוסקבה ניצחה 83:88 את זניט סנט פטרסבורג ביתה. באסקוניה הביסה 68:86 את פנרבחצ'ה.

אנאדולו אפס – באיירן מינכן 74:71

באיירן עלתה למשחק מהמקום השני בטבלת היורוליג, אחרי שניצחה שישה משחקים מתוך שמונה במפעל היוקרתי וקיוותה להמשיך להרשים מול הקבוצה הטורקית. אנאדולו מצידה, הגיעה למשחק אחרי רצף של שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וקיוותה לספור את התשיעי מול הבאוורים.

המשחק נפתח בצורה צמודה ולמעט יתרון תשע נקודות של הגרמנים ברבע השני, אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח. הרבע הרביעי נפתח בהובלת הטורקים, ולרגע היה נדמה שהניצחון בידיים של ארגין עתאמן כשאנאדולו הובילה כבר ב-10 הפרש, אך באיירן לא נשברה והצליחה להפוך בסיום ל-71:74. טיבור פלייס הוביל את רשימת הקלעים עם 19 נקודות שלא סייעו לקבוצתו, ווייד בולדווין הצטיין אצל הגרמנים עם 15 נקודות.

דניאל האקט מול תומאס ווקאפ | Alius Koroliovas/Euroleague Basketball via Getty Images

ז'לגיריס קובנה – צסק"א מוסקבה 87:78

למעט יתרון 4:5 של הליטאים בפתיחת הרבע הראשון, חניכיו של דימיטריוס איטודיס הובילו לאורך כל המשחק. ז'לגיריס היתה קרובה מאוד למהפך וכבר צמצמה למינוס נקודה כחצי דקה לסיום, אך חניכיו של דימיטריוס איטודיס לא נבהלו, סיימו את המחשק עם ריצת 0:8 והצליחו לרשום ניצחון רביעי ברציפות במפעל האירופי הבכיר. מייק ג'יימס הוביל את הרוסים עם 27 נקודות, מריוס גריגוניס קלע 19 מנגד.

באסקוניה – פנרבחצ'ה 68:86

המשחק נפתח בריצת 0:9 של הטורקים שנרגעו מעט בהמשך הרבע שהסתיים לבסוף ב-20:21 לזכות פנרבחצ'ה. באסקוניה עלתה לרבע השני באנרגיות אחרות ומהר מאוד עלתה ליתרון, עליו שמרה עד למחצית שהסתיימה ב-36:45 לבאסקים. חניכיו של דושאן איבאנוביץ' חזרו מההפסקה באותה יכולת ולמרות לחץ רב פנרבחצ'ה, הצליחו לרדת עם 59:64 לקראת הרבע האחרון. עשר הדקות האחרונות התנהלו בשליטה מוחלטת של באסקוניה שהתעללה בחניכיו של איגור קוקושקוב בדרך לניצחון מוחץ 68:86. אלק פיטרס הצטיין עם 25 נקודות ושבעה ריבאונדים, ייז'י וסלי קלע 15 מנגד.

לוקא וילדוסה | Aitor Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Images

תוצאות נוספות

זניט סנט פטרסבורג – חימקי מוסקבה 88:83

ולנסיה – פנאתינאיקוס 83:95

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי