ספרופולוס: "היה ברור שאנחנו לא במשחק מהרגע הראשון"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

מאמן מכבי ת"א הודה אחרי ההפסד 79:63 במדריד: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולהשתפר כבר במשחק הבא". ז'יז'יץ' זכה לשבחים מהתקשורת הספרדית: "שיחק די לבדו, היה יכול להצליח בריאל"

(גודל טקסט)

כמעט שבוע אחרי שהתפוצצה על ז'לגיריס, מכבי תל אביב שבה לסורה והפסידה הערב (רביעי) 79:63 לריאל מדריד – הפסד עשירי רצוף לבלאנקוס בספרד (מאז 2010) ובסך הכל שישי העונה ביורוליג בתשעה משחקים.

מכבי ת"א קלעה חמש שלשות בלבד במשחק מתוך 25 ניסיונות ומסרה שמונה אסיסטים בלבד – לצורך ההשוואה, פקונדו קמפאצו מסר לבדו 12. למרות שהצליחה לעצור את ריאל לא פעם דקות שלמות ללא סל, בערב קליעה כזה היא אפשר להכניע קבוצה כמו ריאל מדריד.

המאמן יאניס ספרופולוס: "ברכות לריאל מדריד, היא שיחקה מצוין מהרגע הראשון ואנחנו לא היינו במשחק בכלל. זה נראה שלא הגענו כדי להילחם על המשחק, זה היה ברור שאנחנו לא בעניינים מהרגע הראשון. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולהשתפר ואני מקווה שנעשה זאת כבר במשחק הבא (ביום שישי נגד ולנסיה)".

מי שכן זכה למחמאות במכבי ת"א הוא "שחקן המריבה", אנטה ז'יז'יץ' שבקיץ חוזר נמרצות אחרי מכבי תל אביב וריאל מדריד ובסופו של דבר נחת בתל אביב. "הוא הגיע למדריד הערב ואפשר היה לראות שהוא בהחלט יכול היה לשחק בריאל העונה. הוא הצליח לייצר לריאל בעיות מתחת לסל ואיתו למכבי ת"א היה משחק פנים די מגוון. הוא היה יכול להצליח יותר בריאל, במכבי הוא שיחק די לבדו", החמיאו בתקשורת הספרדית לקרואטי.

אנטה ז'יז'יץ'
ז'יז'יץ'. היחיד שזכה לשבחים מהספרדים | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images
עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי