"חשוב לתקן את הרושם שהשארנו במדריד": מכבי ת"א מגיעה לוולנסיה

שחקני מכבי תל אביב | דף האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

הצהובים חייבים ניצחון כדי לשפר את מצבם בטבלת היורוליג, ספרופולוס: "נצטרך להראות אופי חזק יותר". מאמן היריבה סימן חולשה: "הם לא במיטבם מבחינה הגנתית"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שוב מוצאת את עצמה במצב שבו היא חייבת לנצח כדי להימנע מהעמקת הבור שהיא נקלעה אליו בתחילת עונת היורוליג הנוכחית. אחרי הופעה חלשה נגד ריאל מדריד, הצהובים יתארחו הערב (שישי, 22:00) אצל ולנסיה במסגרת המחזור העשירי. בעונה שעברה שחקניו של יאניס ספרופולוס גברו פעמיים על אלה של ז'אומה פונסרנאו, כולל 82:85 בספרד בזכות שלשות קלאץ' של טיילר דורסי, במשחק בו מכבי תל אביב חזרה ממינוס 12.

ולנסיה הייתה קבוצת אמצע טבלה בעונה שעברה, אך בקיץ האחרון התחזקה משמעותית בשאיפה להתברג בצמרת הליגה הטובה באירופה. ניקולה קליניץ' ודריק וויליאמס הגיעו מפנרבחצ'ה, מרטין הרמנסון הצטרף מאלבה ברלין וקלמן פרפליץ' עבר לכתומים מריאל מדריד, זאת בנוסף להישארותו של מלך סלי הקבוצה, הסנטר בויאן דובלייביץ'.

"הדבר הכי חשוב הוא לתקן את הרושם שהשארנו במדריד ולהיראות אחרת על המגרש", אמר אתמול יאניס ספרופולוס לקראת המשחק. "כדי לשלוט במשחק נצטרך להיות מרוכזים מהפתיחה ולהראות אופי חזק יותר. נצטרך להילחם ולבוא מוכנים לעשות הגנה טובה ולהיות חכמים יותר בהתקפה".

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

אלייז'ה בראיינט הוסיף: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו, לעלות מוכנים למלחמה מההתחלה ולשמור על המנטליות הזו לאורך כל המשחק, למרות העליות והירידות שיהיו, ולא לחשוב על התוצאה הסופית".

בצד השני, מאמן ולנסיה ז'אומה פונסרנאו אמר: "מכבי קבוצה מאוד אתלטית ועם המון אסטרטגיה. הם מנסים לשמור על המומנטום מהעונה שעברה ואני חושב שהם לא במיטבם מבחינה הגנתית, עדיין. בעונה שעברה הם היו הכי טובים מהבחינה הזו ועם השינויים שעשו, זה כבר לא המצב, אך הם בדרך למטרה הזו. זו יריבה מסובכת עבורנו, עם יכולות שקשה לנו לעצור. חשוב שנשחק את המשחק שלנו ונתרכז בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי