מילאנו ניצחה לפני מכבי ת"א, ריאל הביסה את פנר, בארסה לא עוצרת

סרחיו רודריגס, מלקולם דילייני | Giuseppe Cottini/Euroleague Basketball via Getty Images

92:98 לאיטלקים על ז'לגיריס, 6 ימים לפני הביקור בישראל. הלבנים טיילו ל-74:94 על הטורקים, שחסרו את וסלי ודה קולו. מוליכת היורוליג גברה 65:76 על הכוכב האדום ורשמה ניצחון שישי רצוף, הודות ל-23 של מירוטיץ'

(גודל טקסט)

במקביל למשחקה של מכבי תל אביב בוולנסיה, ארבעה מפגשים נוספים נערכים הערב (שישי) ביורוליג. בשניים הראשונים, זניט סנט פטרסבורג רשמה את ניצחונה הרביעי העונה, על חשבון אלבה ברלין, מילאנו – שתפגוש את מכבי תל אביב בשבוע הבא – גברה על ז'לגיריס. בהמשך, ריאל מדריד הביסה את פנרבחצ'ה וברצלונה גברה על הכוכב האדום בלגרד.

אלבה ברלין – זניט סנט פטרסבורג 73:66

הקבוצה של צ'אבי פסקוואל חזרה לנצח אחרי ההפסד לחימקי באמצע השבוע, בעוד הגרמנים לא ניצלו את המומנטום מהניצחון על וילרבאן שלשום ונחלו הפסד שישי בשמונה משחקים. וויל תומאס הוביל את האורחים עם 17 נקודות, ארתוראס גודאיטיס הוסיף 16 ומתאוש פוניטקה 14. מנגד, רק בן לאמרס הגיע לספרות כפולות וסיים עם 15.

ארמאני מילאנו – ז'לגיריס קובנה 92:98

שישה ימים לפני שהיא מתארחת בהיכל 'מנורה מבטחים', הקבוצה של אטורה מסינה קטעה רצף של שני הפסדים והנחילה לליטאים את הרביעי ברציפות שלהם, שמחק לחלוטין את פתיחת העונה המוצלחת של הירוקים מקובנה. חמישה שחקני מילאנו קלעו בספרות כפולות, בראשם קווין פאנטר עם 22 נקודות. זאק לידיי הוסיף 20, שאבון שילדס תרם 17. בצד השני, 16 של לוקאס לקאביצ'יוס ו-15 של רוקאס יוקובאיטיס לא הספיקו לז'לגיריס.

אבאלדה חוגג עם תומפקינס. ניצחון מוחץ לריאל | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

ריאל מדריד – פנרבחצ'ה 74:94

ללא ננדו דה קולו ויאן וסלי, הקבוצה מאיסטנבול לא הצליחה לדגדג את הבלאנקוס שממשיכים להתקרב לעבר מקומם הטבעי, בצמרת היורוליג. רבע ראשון מוחץ של 12:28 הפך את המשחק לקל יותר עבור שחקניו של פאבלו לאסו, שניצחו משחק חמישי ברציפות והנחילו לטורקים הפסד שלישי רצוף. כמו נגד מכבי תל אביב, פקונדו קמפאסו חילק גם הערב 12 אסיסטים, אך את קלעי ריאל מדריד הוביל אלברטו אבאלדה עם 17 נקודות. ג'ייסי קארול הוסיף 15 ואנתוני ראנדולף רשם 14. בפנרבחצ'ה בלט דנילו בארטל, שסיים עם 22 נקודות.

ברצלונה – הכוכב האדום בלגרד 65:76

מוליכת הטבלה לא עוצרת ומאז המחזור השני, היא סופרת כבר שישה ניצחונות יורוליג רצופים ושבעה בסך הכל בכל המסגרות. מנגד, הסרבים ספגו את הפסדם השישי העונה ב-10 משחקים בסך הכל. ניקולה מירוטיץ' כיכב כהרגלו עם 23 נקודות, פייר אוריולה סייע לו עם 12 וניק קלאת'יס קלע 10 וחילק שמונה אסיסטים. 12 של דיאן דוידובאץ' ו-9 של עמנואל טרי, אקס הפועל ירושלים, לא הספיקו לכוכב האדום.

ניקולה מירוטיץ'. ברצלונה לא עוצרת | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי