ספרופולוס: "עצוב שהפסדנו בדרך הזו, אבל צריך להתגבר על זה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

מאמן מכבי תל אביב התקשה למצוא את ההסבר ל-82:80 נגד ולנסיה, ההפסד השביעי של קבוצתו ביורוליג העונה: "ולנסיה עשתה מאמץ גדול בסיום ואנחנו לא, נשבור את המומנטום השלילי"

(גודל טקסט)

אומרים שיש דרך להפסיד. והדרך שבה מכבי תל אביב נכנעה הערב (שישי) וולנסיה, היא האחרונה שבה אלופת המדינה הייתה רוצה לרשום את ההפסד השביעי שלה ביורוליג העונה, בתום 10 מחזורים. יתרון של שבע נקודות, כ-2:20 דקות לסיום המשחק, לא הספיק לקבוצתו של יאניס ספרופולוס שנעלמה לחלוטין במאני טיים, בייחוד בשני שהכריעו את המשחק – שלשה של דריק וויליאמס ואיבוד כדור של אנטה ז'יז'יץ'.

ספרופולוס המתוסכל התייחס להפסד לאחר המשחק: "היה משחק צמוד מאוד שהיה פתוח עד הסיום. שיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה, בהגנה היינו טובים מאוד ונלחמנו כקבוצה. עצרנו אותם על 15 נקודות ברבע השלישי ועד הרגע שהובלנו בשבע, שתי דקות לסיום, עשינו עבודה גדולה. לרוע המזל, כמה טעויות שעשינו אפשרו להם להגיע לקו העונשין בקלות ולהביא את המשחק לסיטואציה שהוא מוכרע על חודו של סל. לא מצאנו את הדרך לעצור את השלשה שהשוותה את התוצאה ואז איבדנו את הכדור האחרון. ולנסיה עשתה מאמץ גדול בסיום ואנחנו לא".

המאמן היווני הוסיף: "זה הפסד קשה עבורנו, אבל נראינו יותר טוב. עצוב שהפסדנו בדרך הזאת אבל צריך להתגבר על זה, ללמוד לקח ולהפוך את המומנטום השלילי וההפסדים בארבעה-חמישה משחקים צמודים".

ווילבקין נסער. הפסד כואב למכבי ת"א | Juan Navarro/Euroleague Basketball via Getty Images
עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי