זניט ניצחה 70:77 את באסקוניה במשחק השלמה מהמחזור השלישי

זוראן דראגיץ' | sAitor Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Image

תצוגה טובה של מתיוס פוניטקה עם 18 נקודות ושמונה ריבאונדים הספיקה לקבוצתו של צ'אבי פסקוואל לרשום ניצחון חמישי ביורוליג העונה

(גודל טקסט)

אחרי המחזור הלוהט שקיבלנו ביום שישי האחרון, באסקוניה שהגיעה לאחר ניצחונות על פנאתינייקוס ופנרבחצ'ה, אירחה הערב (שני) את זניט סט. פטרסבורג במשחק השלמה מהמחזור השלישי ביורוליג, אך לא הצליחה להתמודד עם קבוצתו של צ'אבי פסקוואל שניצחה 70:77, והשיגה את ניצחונה החמישי בשבעה משחקים.

מתיוס פוניטקה הוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות ושמונה ריבאונדים, רוקאס גידרייטיס בלט עם 15 מהצד השני. זניט תקווה להמשיך עם היכולת הטובה כשתתארח אצל ז'לגיריס בעוד שלושה ימים, מנגד, באסקוניה תנסה להתאושש במשחק החוץ הקשה נגד אולימפיאקוס.

למרות שהרוסים עלו ראשונים על הלוח, דווקא הספרדים היו אלה ששלטו בעשר הדקות הראשונות של המשחק ופתחו פער חמש נקודות עם ריצת 0:7 בדרך ל-10:13 בסיום הרבע. חניכיו של דושקו איבאנוביץ' הספיקו להגדיל את הפער ל-10:17 אך בהמשך הרבע השני זניט השתלטה על העניינים עם ריצת 0:7 משלה וירדה למחצית ביתרון 28:34.

דמיטרי חבוסטוב | Aitor Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Images

אחרי שחזרו מההפסקה, המשחק התאזן, ולאורך רוב הרבע השלישי אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לפתוח פער משמעותי. נקודת המפנה הגיעה כשבילי בארון התעורר והוביל את זניט ל-51:56 לקראת הרבע האחרון. עשר הדקות האחרונות כבר התנהלו בשליטה מוחלטת של הרוסים, כאשר ההפרש התייצב על דו ספרתי, והבאסקים מצאו עצמם חסרי אונים מול השחקנים בלבן שניצחו לבסוף 70:77.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי