עומרי כספי מחוץ לסגל למילאנו, סנדי כהן הושעה ולא ישחק

סנדי כהן
סנדי כהן | Angel Martinez/Euroleague Basketball via Getty Images

בעקבות התקרית עם יאניס ספרופולוס במשחק מול הפועל חיפה, המתאזרח לא התאמן ולא נרשם בסגל. המאמן על הפורוורד הישראלי: "הוא יחזור בהדרגתיות. אם נעמיס עליו, נפגע בו. דיברתולומאו מוכן לשחק"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מקווה לשאוב ביטחון מניצחון הליגה על הפועל חיפה ועידוד מחזרתם של ג'ון דיברתולומאו ועומרי כספי, לקראת משחק הבית מחר (חמישי, 21:05) נגד ארמאני מילאנו במחזור ה-11 ביורוליג. כזכור, הצהובים כבר עם שבעה הפסדים בזירה האירופית ורוצים להתרחק מתחתית הטבלה, כאשר האיטלקים, שקיימו רק שבעה משחקים עד כה בשל בעיות קורונה, ניצחו ארבעה מתוכם.

מי שלא ייקח חלק במשחק מחר הוא סנדי כהן. בעקבות העימות שלו עם המאמן יאניס ספרופולוס במהלך משחק הליגה האחרון, המתאזרח הושעה מפעילות הקבוצה ליומיים, לא לקח חלק באימון המסכם היום ולא יירשם בסגל למילאנו. גם עומרי כספי לא יתלבש למשחק מחר, כיוון שבקבוצה רוצים להתקדם בהדרגתיות בתהליך החזרה שלו לכושר. לעומתו, ג'ון דיברתולומאו כן נרשם להתמודדות, אך לא ברור אם יקבל דקות, כשגם אם כן, הזמן שלו על הפרקט צפוי להיות מוגבל לכ-10 עד 15 דקות.

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם האיטלקים, ספרופולוס אמר: "מחר נשחק נגד קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה ביורוליג, קבוצה מאוד מוכשרת. בידיים שלנו להילחם ולהביא את כל האנרגיות שלנו, יש לנו מוטיבציה גדולה. אחרי המשחק נגד ריאל מדריד שבו לא נראינו טוב, שיחקנו הרבה יותר טוב נגד ולנסיה והיינו צריכים לנצח, עכשיו אני מאמין שהגיע הזמן שלנו לעשות את זה".

סנדי כהן הושעה ולא ישחק | דני מרון

על ההפסדים בדקות המכריעות: "משחקי החוץ שהפסדנו היו נגד קבוצות במאזן מצוין, אנחנו צריכים להתרכז בפרטים בסוף המשחק, להיות יותר רגועים, להאמין בעצמנו, לקבל החלטות טובות וכך נפתור את הבעיות".

על כספי ודיברתולומאו: "ג'ון די ועומרי מוכנים לשחק, אבל בגלל סוג הפציעה של עומרי הוא צריך יותר זמן לשיקום. אנחנו בתהליך והוחלט עוד לפני המשחק הראשון שלו לא להעמיס עליו, שלא יהיה עייף ויהיו לו בעיות בברך. הוא לא ישחק מחר, הוא ישתתף בהדרגתיות במשחקים, הוא בריא ואין לו בעיות, אבל זה התהליך. אם נעמיס עליו, נפגע בו".

היווני התייחס גם לתוצאות הרעות בתחילת העונה: "צריך להבין שזו עונה בקורונה, זה לא אותו מועדון כמו בשנים קודמות, אין קהל ביציעים ואין לנו יתרון ביתיות. בעונה שעברה יד אליהו היה באווירה של לפני 20 שנה, זה לא קורה העונה. קבוצות עם אולמות קשות כמו ז'לגיריס ומכבי מפסידות מזה, גם פנאתינייקוס. בגלל שהשלמנו את העונה שעברה לא הייתה לנו הכנה טובה, נלחמנו ממש חזק והפסדנו שניים-שלושה משחקים בפרטים הקטנים, אז מרגישים שיש פחות ביטחון משנה שעברה, זה נורמלי. איך עוברים את זה? כולנו ביחד, לשחקנים מאוד אכפת מהקבוצה, הכי חשוב זה לנצח משחק או שניים ולמצוא את הקצב".

כספי. יחזור בהדרגתיות | אודי ציטיאט

המאמן סיכם: "השחקנים הם לא מכונות. גם בעונה שעברה לא הייתה יציבות ביכולת. אות'לו האנטר התחיל את העונה שעברה בסדר, ואז התפוצץ בכמה חודשים ושוב חזר להיות בסדר. טיילר התחיל לאט ואז התפוצץ, זה נורמלי. נמצא את הקצב שלנו, השחקנים עובדים טוב מאוד באימונים, אני סומך על איך שאנחנו עובדים ומשחקים. התוצאות יגיעו בקרוב".

אות'לו האנטר הוסיף: "אני אפגוש את קייל היינס ואני נרגש לשחק נגדו. כל משחק מרגש אותנו. אני לא כל כך מודאג מהם כמו שאני מודאג ממה שאנחנו נעשה. אני מוכן לשחק ולעבוד קשה. לא סגרנו משחקים שהיינו צריכים לנצח, אנחנו חייבים להיות יותר אחראים. אנחנו לא משחקים כדורסל מספיק טוב, מספיק קבוצתי, לא מקשיבים מספיק למאמן. יש עכשיו סדרת משחקים שנהיה חייבים לנצח, גם בליגה וגם ביורוליג. כשאתה לא מנצח אתה צריך לבדוק את עצמך ולחשוב מה עושים כדי להשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי