אחרי סיום דרמטי: 73:74 מותח לצסק"א מוסקבה על ריאל מדריד

גבריאל דק מול ניקיטה קורבאנוב | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

אלופת אירופה עלתה זמנית למקום השני לאחר משחק צמוד במוסקבה. יום ענק של ג'יימס מייק עם 27 נק' כולל שלשה חשובה בסיום סידר לרוסים ניצחון דחוק וקטע לבלאנקוס רצף של 11 ניצחונות. אנאדולו ניצחה בקלות בבלגרד

(גודל טקסט)

עוד לפני משחקה של מכבי תל אביב במילאנו, המחזור ה-11 ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם משחק ענק במוסקבה, שם גברה צסק"א המקומית על ריאל מדריד 73:74. מאוחר יותר, אנאדולו אפס גברה 64:75 על הכוכב האדום בלגרד וזניט סט. פטרסבורג ניצחה 75:83 בלז'לגיריס, אלבה ברלין השיגה 80:100 מול חימקי מוסקבה ובאסקוניה רשמה 76:90 מול אולימפיאקוס.

צסק"א מוסקבה – ריאל מדריד 73:74

אחרי משחק צמוד ביותר, צסק"א הצליחה לגבור 73:74 על ריאל, וקטעה לה רצף של 11 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, זה היה ניצחונה החמישי ברציפות של הרוסים בכל המסגרות ותנסה להשיג את השישי בבית מול באסקוניה בשבוע הבא. הבלאנקוס ינסו להתחיל רצף חדש במחזור הבא על חשבון באסקוניה. ג'יימס מייק הצטיין עם 27 נקודות, טריי טומפקינס עם 15 מנגד.

המארחים פתחו את המשחק עם ריצת 0:6, אך בהמשך המטוטלת זזה לכיוון האורחים שסיימו את הרבע ביתרון 17:20. במהלך הרבע השני המדרידאים כבר הוליכו בדו ספרתי, אך דקות טובות של הרוסים הורידו אותם בפיגור מינמלי 38:35.

אנתוני ראנדולף | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

המשחק המשיך להיות צמוד מאוד עם שובו מההפסקה ואף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח ליתרון משמעותי, והרבע השלישי הסתיים ביתרון 55:58 לצסק"א.

עשר הדקות האחרונות היו מותחן מתמשך, היתרון זז מצד לצד במהירות ושלוש דקות לסיום, הרוסים עלו לפלוס ארבע והחזיקו בו כמעט עד השריקה, אך הבלאנקוס עלו ליתרון נקודה עשרים שניות לסיום, ושלשה גדולה של ג'יימס הבטיח את הניצחון הביתי. 73:74 גדול לצסק"א מוסקה בסיום.

הכוכב האדום בלגרד – אנאדולו אפס 64:75

אנאדולו רשמה את ניצחונה השישי במפעל האירופי הבכיר אחרי שגברה על הכוכב האדום בביתה 64:75. הקבוצה שהיתה מוליכת היורוליג עם קטיעת העונה שעברה מתמקמת באופן זמני במקום השישי. הכוכב האדום הפסידה בפעם השביעית העונה, ותחפש את ניצחונה החמישי כשתתארח בשבוע הבא ביד אליהו. שיין לרקין הוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות וחמישה אסיסטים, אדריאן מוארמן קלע 17 מנגד.

מרקו סימנוביץ' מול אדריאן מוארמן | Marko Metlas/Euroleague Basketball via Getty Images

המשחק נפתח דווקא עם ריצת 0:8 מפתיעה של המקומיים, והצליחה לשמור על יתרונה לאורך דקות הפתיחה. לקראת סיום הרבע הראשון הטורקים התעוררו, הפכו את התוצאה וירדו לספסל ביתרון 14:16. הסרבים פתחו את הרבע השני עם שלשה שהציבה אותם ביתרון נקודה, אך זה היה אחרונם במשחק כאשר משם והלאה חניכיו של ארגין אטאמן השתלטו על המגרש ולא הביטו לאחור. למרות שכבר הובילו ב-14 הפרש, הקבוצה מאיסטנבול ירדה למחצית ביתרון 36:40.

המחצית השנייה נמשכה בקצב בו הראשונה הסתיימה, והמקומיים עוד הצליחו לשמור על הפרש נמוך, אך האורחים ברחו לדו ספרתי לקראת הרבע האחרון וסיימו את הרבע בתוצאה 50:67. עשר הדקות האחרונות התנהלו על מי מנוחות, וההפרש נע בין 10 ל-20, עד שהמשחק הסתיים בתוצאה 64:75.

תוצאות נוספות:

ז'לגיריס קובנה – זניט סט. פטרסבורג 83:75
אלבה ברלין – חימקי מוסקבה 80:100
אולימפיאקוס – באסקוניה 90:76

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי