וילרבאן הדהימה את ברצלונה, פנרבחצ'ה הפסידה גם לוולנסיה

ולנסיה חוגגת על פנרבחצ'ה | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

הקטלונים הופתעו בצרפת עם 80:68 בניגוד לכל הציפיות, ואן רוסום שוב להט וקלע 20 נקודות כדי להנחיל לטורקים הפסד רביעי ברציפות ושביעי העונה ב-86:90. פנאנתינייקוס גברה 76:83 על באיירן מינכן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עם שמונה הפסדים ב-11 המחזורים הראשונים העונה ביורוליג ואפילו המאמן יאניס ספרופולוס הודה שספק אם היה זוכה לגיבוי ונשאר בתפקיד לולא העונה הנהדרת שנקטעה ב-2019/20 בעקבות הקורונה, אבל היא לא הקבוצה היחידה שסובלת.

הערב (שישי) גם פנרבחצ'ה רשמה הפסד רביעי ברציפות ושביעי העונה, 90:86 בבית לוולנסיה. קבוצה נוספת שרשמה הפסד מפתיע למדי היא ברצלונה, שנכנעה בצרפת 80:68 לווילרבאן. לעומתן, פנאתינייקוס הצליחה להשיג את ניצחונה השלישי העונה במשחקה התשיעי בלבד יש לציין בזכות 76:83 על באיירן מינכן.

וילרבאן – ברצלונה 68:80

לא ייאמן, אבל מוליכת היורוליג הפסידה לנועלת הטבלה. וילרבאן, שניצחה רק משחק אחד משבעת הראשונים שלה, נהנתה מ-17 נקודות של דייויד לייטי כדי לרשום את ההפתעה הכי גדולה עד כה. גם נוריס קול, אקס מכבי ת"א, בלט עם 14 נקודות ואילו את הקטלונים הוביל ניקולה מירוטיץ' שקלע גם כן 14 נקודות, מה שלמעשה מספר את סיפור המשחק. וילרבאן בזכות הניצחון עקפה את חימקי והיא במום הלפני האחרון, ברצלונה עדיין בפסגה ובמאזן 2:8.

שאראס. הפסד שני | JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images

פנרבחצ'ה – ולנסיה 90:86

הצהובים-כחולים מאיסטנבול ממשיכים בהתרסקות המפוארת. אחרי שלושה הפסדים רצופים, כולל ב-42 נקודות הפרש לברצלונה, הם נכנעו בביתם גם לעטלפים, שמצדם הגיעו מאוד מעודדים אחרי הניצחון הסופר-דרמטי על מכבי ת"א. ובדומה לאותו ניצחון על אלופת ישראל, ולנסיה שרדה פעם נוספת משחק צמוד לכל אורכו, רק שבניגוד למפגש מול מכבי ת"א היא השכילה לפתוח פער קטן בדקות הסיום ושמרה עליו. סאם ואן רוסום הוביל את המנצחת עם 20 נקודות, בעוד בשורות המארחת בלט דיישון פייר עם 18 נקודות.

סאם ואן רוסום. שוב הצטיין בדרך לניצחון | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

פנאתינייקוס – באיירן מינכן 76:83

לעומת פנרבחצ'ה, קבוצה שהצליחה להתאושש מארבעה הפסדים רצופים היא פנאתינייקוס, שנהנתה מיכולת מעולה של ארבעה שחקנים שקלעו בספרות כפולות כדי לחזור למסלול הניצחונות. נמניה נדוביץ' עם 17 נקודות היה מעל כולם ותרומה נכבדת הייתה גם להווארד סנט-רוס שקלע 14 נקודות ומסר חמישה אסיסטים בנוסף לשבעה כדורים חוזרים.

גאורגיוס פאפאיאניס | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי